AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hei For noen dager siden fikk vi nettop nytt boblebad, med massasje... Det virker såå herlig ut.. Men jeg tør ikke å ta med en tur oppi, fordi jeg er så redd og beskymret over min lille spire! Vil jo ikke gjør noe som kan skade den lille skatten min...! Er det noen som har erfaring eller vet om det er trygt å ta seg en tur i boblebad mens man er gravid ? Er 12+2 Takk for dere som har anledning til å svare!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 I følge andre innlegg her, så kan man fint bade i eget kar. Man bør holde seg unna offentlige boblebad pga bakterier. Jeg bader hele tiden, men er ikke så heldig at jeg har boblebad. Skulle gjerne hatt det.
Fløffy Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Er vel bare farlig når slimproppen har gått? Ville holdt meg unna offentlige kanskje - jeg har badet 1 gang i offentlig boblebad også, da. Bader ofte i vanlig badekar.
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 jordmoren min anbefalte det ikke, men jeg tenkte ikke på å spørre om det var offentlig eller privat. Du kan jo ringe og høre for sikkerhets skyld. Det var noe med de boblene som kunne trenge inn i skjeden og med alle de bakteriene som kan være..... (og da tenkte hun sikkert på de offentlige stedene) Men babyen er jo godt beskyttet da.......
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 En venninne av meg fikk beskjed om at det ikke var farlig. Men hun syntes selv det føltes ubehagelig, så da var det ikke noe problem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå