Gå til innhold

Nytt dagtreff for nybakte Oslo/omegn-mammaer : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, og takk for sist til alle som var med på Aker Brygge!

Vi ble enige om treff igjen i neste uke, onsdag 20. juni kl. 12.00.

Hvor er foreløpig uvisst - vi må nesten se an været. Er det sommer og sol, var stemningen stor for å ta det f.eks. i Frognerparken.

Er det dårlig vær, får vi finne et sted mer sentralt hvor det er plass til mange vogner inne.

Victor og jeg gleder oss: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HALLO JENTER, hvor har det blitt av dere??

Føler meg nesten som "Viggo Venneløs" her nå! : )

Har riktignok fått tilbakemelding pr. mail om at det er flere som skal være med, så foreløpig har følgende sagt at de skal være med:

- Maggi

- Coscos

- Lima

- Enestående

- Wonderboyimagen

- Sara 1967

3 av jentene har jo nettopp fått sine små, så det er vel ikke sikkert at vi ser Mirte, Roma 14 og Lunas gutt på dette treffet, men orker dere, så er dere selvfølgelig hjertelig velkomne!

Savner flere av dere som er som "fast inventar" å regne - håper dere har anledning til å bli med på treff dere også : )

Hvor vi treffes avgjør vi i løpet av mandag/tirsdag, når værmeldingene ang. onsdag blir litt mer til å stole på!

Skrevet

Heisan viggo! c",)

Det er bare litt stille her inne om dagen, mange er innom og bare smugtitter, tror jeg... Men må tilstå at jeg ble litt nysgjerrig; du hadde så mange ukjente nick på lista di - er det bare meg som har vært lenge borte og ikke fått med meg at det har kommet til nye "fjes"?

Skrevet

-trur eg har vore lite her også, for her var visst mange nick som eg ikkje har sett før...c",)

men dei e no like velkommen for det sjølvsagt!

-so det er ikkje berre du reveenka! det er visst fleire av oss som ikkje får med alt...

Skrevet

Hei reveenka og aries69!

Vi er en gjeng som har møttes jevnlig fra januar, de fleste med termin i mai/juni/juli.

Nå har de fleste fått sine små søte, så jeg prøver å trekke de med over hit, men foreløpig ser det ut til at de fleste synes det er tryggest å holde seg inne på "gravid i moden alder" (selv de som har født).

Noen av oss har vært innom her og presentert oss, men det er sikkert flere som meg, som er innom og leser..... Ser ut som det er en trivelig gjeng her inne fra før, og det passer jo bra, siden vi også er en trivelig gjeng!

Nå roper min lille skatt på meg (uææh -uææh) - sulten!

Skrevet

Åja, det var sånn det var.

Håper dei kjem etter, her er det so koseli atte!

Gratulere med gullet. c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...