Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Skal i "jobbintervju" i morgen.. Er ikke akkurat ett intervju, men sjefen ville prate med meg. Er snakk om tilkallingshjelp på en dagligvare butikk rett oppi høgget her. Men jeg får sikkert ikke jobben fordi jeg har Emil? Jeg kan jo godt jobbe ettermiddag og helg.. Dager også, men da må jeg jo planlegge litt.. Barnevakt osv. Hva tror dere?
Sheela-na-gig Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hvorfor ikke? Jeg tror du får jobben! Tilkallingshjelp kan være så mangt!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Nei, tenkte at siden det er tilkallingshjelp.. Så hvis de ringer kl 11 en dag og spør om jeg kan komme til 12 f.eks så får jeg det ikke til... hmm... Ja, blir spennende og se
Sheela-na-gig Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har vært tilkallingshjelp, noen ganger ringer de og man må komme med en gang, men det hender jo at folk vet at de må være borte, eller man blir syk og sier i fra dagen før!
Sheela-na-gig Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Lykke til i morgen da forresten! Ikke det at jeg tror du trenger det! :-) Vil du ha den er jobben din tror jeg.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Hei! Om jeg ikke husker helt feil så var du også marsjente på bim?? Jeg skal nemlig på jobbintervju i dag.. fikk tlf i går, hun ville møte meg og kanskje jeg kunne få en slik stilling som du skriver om.. helger, og sånn innimellom.. Litt skeptisk siden tulla ikke er 4 mnd enda.. Men jeg tenkte jeg skulle gå også se hva hun tilbyr! Lykke til, til oss begge=)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Jenta mi kom 22 februar, så jeg sneik litt..=) Men tenker du over det å være borte fra gutten din? Jeg sliter litt med tanken på å jobbe mens hun er så lita... Men helgejobbing og litt innimellom burde jo kanskje gå...
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Tror det kommer til å gå greit jeg.. Siden det er pappa`n som skal passe. Godt å komme seg ut litt også! Møte folk.. Skal jo ikke jobbe hver dag og helg. men en gang i blandt.. Og det tror jeg at jeg har godt av! Rett og slett
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Jeg tror du får den, jeg ) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå