Gå til innhold

hva synes dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

faren til min datter kom hjem i dag, og jeg så på han at han hadde røykt hasj, andre gang på en uke nå....

han gjorde det da han var tenåring, men sluttet da han traff meg, men nå synes han det er helt greit å gjøre det innimellom, er jo ikke farlig sier han... blir jo bare avslappet, alkohol er jo værre!!!!

blir så forbanna at jeg nesten vil nekte han å se sin datter

er det jeg som overdriver??? er virkelig hasj noe som mange fedre å mødre gjør, men fungerer fint i familie liv og aarbeidsliv uten at det blir påviket??

jeg tviler på det, hvordan kan jeg få han til å skjønne at det ikke er okay for meg at han røyker hasj av og til??

kan noen ligge det ut på skravlesiden for meg???

blir glad for meningene deres bare de er saklig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt i samme situasjon som deg. Min samboer røyker også hasj, og det så og si hver eneste helg. jeg røykte også hver eneste dag før jeg ble gravid, men sluttet da jeg fant ut at jeg var gravid. han lovde meg at han skulle slutte når ungen ble født. Men det er han ikke interessert i nå som hun har kommet.

Han røyker i helgene og kanskje et par ganger i uken.

Har truet han mangen ganger med at jeg kommer til å gå i fra han dersom han ikke slutter. Men det hjelper ikke.

han får aldri ha jenta våres alene når han røyker. Hvis jeg finner ut at han har røykt når han er alene med henne så går jeg på flekken. Og det har jeg gjort klart for han.

han har lovd meg at han skal slutte å røyke innen hun er 2-3 år gammel.

Jeg har vel bare innfunnet meg i dette for jeg mener ikke at hasj er så ille. Men mener jo at det ikke hører hjemme i et hus med barn i. Derfor rører jeg det ikke selv lenger.

har også gjort det klart for han at dersom det blir slutt noen gang mellom oss så kommer jeg til å kreve urinprøver av han for at han skal få ha jenta våres.

vet ikke helt hva jeg skal råde deg til, men du må i hvertfall ta en prat med han og fortelle han hvor du står i denne saken. Og håpe at han sjønner deg.

Lykke til.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...