Tommage♀♂ Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 I en jakkelomme? Bukselomme? Ute i bilen? Løst i veska?
mayaya Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Veska - nope Lommeboka - nope (hadde tatt seg ut :-p ) Lommer har jeg ikke på buksa eller jakka :-( På spisebordet der vi legger alt av post o.l. - nope I bilen - ikke som jeg kan finne :-( *sukk*
mayaya Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Høh, den som husker det... Ammetåka ligger laavt her i gården :-p Ikke i dag eller i går iallefall..
Sheela-na-gig Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Sist gang jeg "mista" mitt, lå det i lommeboka....i en annen lomme....må være ammetåka? Lette helt febrilsk.... Du finner det der du la det....hvis du leter etter noe annet...eller hvis du bare lukker øynene, tenker på når du brukte det sist og tenker "nothing is lost in Gods mind...." litt sprøtt, men funker for meg.... ps. har du sett ved dataen?
mayaya Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 miihaa, det lå jo UNDER spisebordet, jo :-D
Sheela-na-gig Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Så bra, skikkelig stress å miste visakortet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå