Tasselur Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hei Tone Troll. Takk for at du spør, varmer å vite at det er noen som har sendt meg en tanke i dag. Jo, det gikk helt greit. Slapp utskraping, for på ul så så de at det var omtrent helt tomt der inne. Bare litt tykkere slimhinner igjen, som kroppen ville ta seg av selv. Så det var en liten lettelse oppi det hele. Ellers så har jeg grilla både legen og gynekologen om det å prøve på nytt med en gang. Og siden ingen av de klarer å gi noen medisinsk grunn til hvorfor vi bør vente, tror jeg vi hopper rett i det. Men jeg regner med at det kan ta en stund før det blir noen eggløsning igjen? Foreløpig har jo kroppen plenty med hcg, ser ut for at det blir borte rundt St. Hans eller så. I dag skal mannen og jeg på helgetur til sydligere strøk, første gang uten tassen. Nå gleder jeg meg til å komme litt bort og få startet på ny frisk. Passer veldig fint med en kjærestetur akkurat nå. Så i helga blir det mye blodige biffer, upasteurisert ost og selvfølgelig plenty med god vin! : )
Tone Troll Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Så godt at du slapp noe utskrapning. Bra at kroppen fikser selv. Hvor langt var du kommet,egentlig? Mmmm, hørtes flott ut med en slik helgetur. Kos dere masse! Tror det er veldig individuelt når kroppen er klar for eggløsning igjen. Dere får bare hoppe i høyet når du er klar for det;)
Tasselur Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Skulle vært 7 + 4 i dag, men jeg tror det skjedde mot slutten av uke 6. (Mista symptomer + at hcg-nivå i begynnelsen av uke 7 var lavere enn forventa.) Hehe, begynner å bli klar allerede jeg, så får vi bare håpe kroppen kommer etter etterhvert. ; ) Synes jeg så på en tråd her inne at du har IKM i morgen med svaakt positive tester de siste dagene? Du må ha masse lykke til, jeg skal krysse fingrene for deg mens jeg nyter et glass vin! ; )
Tone Troll Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Takk skal du ha. Ta et stort glass vin for meg. Har tydelig positive tester nå, men skal bare komme meg helskinna over ikm noen dager uten blødninger før jeg jubler høyt:)
Tasselur Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Oioi, det høres lovende ut! Men du kan si at jeg har veldig stor forståelse for at du ikke slipper jubelen løs riktig ennå. Venter spent på hvordan det har gått når jeg logger meg på igjen mandag kveld, kanskje hører jeg jubling i det fjerne når jeg nærmer meg data'n! ; )
Tone Troll Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 Ja, la oss håpe det!) God tur til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå