Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 I dag har jeg vært på do å driti 2 ganger på 2 timer... Vanligvis er jeg på do kanskje 1-2 ganger i uka... Vet at jeg er moden men kan det bety at kroppen gjør seg klar for fødsel??Har hatt mye mensmerter og kynnere i dag også.Er i uke 38
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har og vært mange ganger på do for å bomelomme i dag..og var ganske løs for å si det sånn.. har også vært uggen i kroppen og hatt en del kynnere. Kanskje det er modningen som gjør det?
jua 10.12.05 Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 hei! Jeg er bare 34 uker på vei og har hatt det sånn noen dager nå. Har i tilegg veldig masse mens murringer spes på natta og morgen. Føles nesten ut som det strekker sånn at magen min sprekker, skikkelig vondt. Var hos gynokologen på kontroll igår, fikk ul og alt ingen tegn til noe galt. Det er ikke lett med denne gravide kroppen. Han sa foresten at det hørt med til modningen.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Har hørt at det er fordi kroppen renser seg før fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå