6Ymamma Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 ALT jeg har lyst på på HM nettside er jo solgt!!! Har det noe å si hvilken plass i Norge jeg trykker på når jeg skal inn på siden dems eller?? Det er jo ikke en ting der! Alt er jo solgt ....GRRRR!!1
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 det er i slutten av katalog sesongen nå. Så da er ofte det meste solgt desverre....
Barsan Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg handlet heldigvis samme dagen som de åpnet salget! Fikk kjøpt flotte Hello Kitty t-shirt til 19,50 stykket samt noen lette topper til meg selv. Da var det godt utvalg i de fleste størrelsene.
Gjest otilie79;) Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, ganske frustrerende når de ikke har de klærne man gjerne vil ha:/ Har surfa meg gjennom tilbudskurven tidligere, og fant etpar gode kupp, bla badedrakt til 4 åringen og etpar bher jeg kan bruker nå mens jeg ammer:o) Morro med salg:)
Flate pupper Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jepp, det er samme som ved bestilling på post. Alltid er det noe som er utsolgt, og det jeg får er som regel bare ting som jeg har slengt med fordi jeg skulle ha noe annet uansett...
Gjest otilie79;) Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hvorfor ringer du ikke da? Da sier de hva som de har igjen og ikke:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå