Syltetøy1 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Kjempe fin datter dere har!! ) Ønker dere lykke til alle tre! *Klem*
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Skriver under på det!:-) Åssen går det?
*Vi blir 5* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 hello...takk for det!=) ikke noe nytt siden sist,tror jeg..(når snakket vi sist..?hehe)var jo på RH 4-6 juni..da var det enda litt bedre enn sist,så vi må inn igjen 25 juni..ugg..lei av å reise nå..de sa at vi antagelig må inn annenhver uke hele sommeren *jippi* hvis ikke det blir en dramatisk endring da,jeg tror det er det de venter på..men men,vi får jo se! Vi skal inn på sykehuset her lokalt (kr.sand) i morra å ta nye bloprøver.Blir spennende å se åssen de er. Hvordan går det med jenta di da Riga??
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Tror vi snakka etter at hun hadde vært på Riksen, for jeg hadde hørt at det gikk bedre og bedre!:-) Synd at de ikke kan gjøre alt i Kr.sand eller at dere ikke bor her i Oslo, så hadde det vært mindre styr...er jo ille nok alt som skjer, og det å reise 10 timer t/r tar på, spesielt hvis det er annenhver uke! Fått resultatet av de blodprøvene, eller må dere vente mer? Telma blei 8 mnd 14. juni, så vi var hos hs i går til kontroll, og hun var så overraska over hvor sterk snulla var,- rulla jo rundt og krøyp og snudde seg og sånn med gipsen på, så det var positivt!:-) Men vektoppgangen var ikke så bra, og hodeomkretsen hadde ikke blitt noe større, men det var egentlig ikke så overraskende. Så må gi henne litt mer grøt, og heldigvis spiser hun fruktpuré uten problemer...middag derimot liker hun ikke særlig. Og så har hun endelig lært å tygge, så vi prøver med brød nå. Åssen går det med spisinga til Victoria...hjelper noen av de oppskriftene? Skal på Ullevål for å ta av gipsen den 20., og da får hun skinne...gleder meg til å kunne bade henne...var jo så teit å ikke kunne gjøre det da det var hetebølge her. Så er det masse fysioterapi som venter henne, og forhåpentligvis er det alt som trengs. Gipsen hemma jo ikke utviklingen hennes før, men nå gjør den det, og skinna kommer jo ikke til å bedre noe på det dessverre for hun må ha den på døgnet rundt!:-/ Menmen...hun har det kjempebra egentlig...nesten alltid glad!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå