Gå til innhold

Hei hei.. Hvor sikker er ultralyden nå i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor sikkert det er når ei jordmor ser rett på kjønnet å synes det ser ut som jente??

Hun sa at hun ikke kunne være sikker og at de aldri kunne være det... Men såg rett under rompa på babyen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vell mye an på hvor godt apperat de har og hvor godt bildet er. Ikke sikkert babyen er så medgjørlig og stiller seg i riktig posisjon og er rolig nok. Ikke lett å ta stilbilde av en baby i bevegelse. Er jo det de gjør etter mitt inntrykk, fryser bildet og titter.

Etter første ul følte jeg meg ikke sikker. Jm spurte om jeg hadde en følelse selv. Ja, hadde da det; jente.

Hun tittet litt til og sa "det er den følelsen jeg også får, men det er litt vanskelig å se". Hadde en tendens til å snu seg bort fra doppleren.

Nå føler jeg meg helt sikker. Var til ny ul og fikk se selv. Han fikk frem fine, klare bilder og pekte ut delene for oss.

Blir dette en gutt, lurer nå jeg på hva som har skjedd i tiden mellom ul og fødsel!

Prøver å ha i bakhodet at det faktisk kan bli en gutt. Men merker at det vil bli en litt brå omstilling om det faktisk dukker opp en kar. For oss er det fullt og helt jenta vår som er i vente.

Skrevet

Det er dessverre aldri helt sikkert... Selv om JM synes hun ser ei jente kan det være gjemt en liten tiss.. hihi.. Det skjedde med nevøen min! :)

Jeg har vært på endel ultralyder (fem) og alle har sagt at det blir jente... Men kan jo hende at jeg får meg en overraskelse! haha.. Hvem vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...