Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har hørt at det skal være bra med sex for og få i gang fødsel/evt modne... Men er det selve sexen som som er bra, eller er det sæden? Har hørt at stoffet i sæden modner, men ble litt usikker.. På om det er tempoet, eller det at mannen kommer som er hele formålet!! Har hørt at mannen ikke skal støte for hardt på slutten... Hvem stilling bruker dere da dere har sex, er jammen ikke lett med stor mage!
Love my kidz Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har ingen erfaring selv, men har lest at det skal være sæden som gjør susen. Ifølge oppskriften skal han ikke trekke seg ut på flere minutter etter at han har tømt seg. Har ikke sex vi fordi jeg får vondt..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg har lest at det er spermen som er bra for å få ting til å modne:) tror ikke det gjør noe om han støter hardt så lenge du ikke får vondt;) Er ikke så lett å finne en stilling nå nei.. hos oss funker "doggy" bra.. ligge i skje, og misjonær med noen puter under rompa:) bare å prøve seg frem å bruke fantasien;)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Ja...akkurat som å legge to skjeer inntil hverandre.du er den ene skjeen og kjæresten din den andre.skjønner?? Han kommer inn i deg deg bakfra mensdere begge ligger på siden.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Det er vist anbefalt misjonær med puter under rumpen og mannen på kne --- for å sette igang fødsel --- da får livmorhalsen en real dusj / blir badet i sæd ... vistnok.. leste det på en eller annen rikshospitaloppskrift... har ikke prøvd selv enda!! Fnis - rødme!
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Jeg tror også at det er bra at man selv får orgasme siden dette skaper sammentrekkninger i livmora som kan gå over i rier. )
jentegutt&gutt Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Sæd skal hjelpe. Ble satt i gang med Modningsgele med nr 1, og i følge legene var dette en gele som var fremstilt med endel av de samme stoffene som sæd, nettopp for å modne..... og en runde med geleen kosta (for 9 år siden) over 2000,-.... så det må vel ha noe for seg Lykke til
minime<3 in belly Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Han skal ha beina dine på sine skuldre, altså... rumpa di skal ikke berøre madrassen.... Han skal holde deg oppe på et vis, og han skal være inne i deg i 5 min etter at det har gått for han.... Det er det jeg har hørt funker.... Har selv ikke prøvd det selv, men det er en ganske "krevende" stilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå