trompetisten Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har skrevet ut 5 jobbsøknader Ringt og snakket med en tidligere arb.giver som skal starte opp noe nytt til høsten. Skal ut å levere to av de personlig i morgen Har et par jobber til som jeg kan søke på (søknadsfrist i juli, så god tid) Av dette: 1 jobb jeg seriøst jeg vil ha! Den er så midt i blinken for meg, at hvis ikke den bedriften skjønner det så går det glipp av noe stort *hihi* Og på NAV - nei, vi kan ikke hjelpe deg så lenge du ikke er registrert!!! Skulle faen meg tro at det var i deres interesse å få meg ut i jobb uten å bli registrert. Er frivillig hjemme med snuppa nå, og skal begynne å jobbe til høsten. Ville ha litt hjelp til å skrive en åpen søknad, og litt hvordan jeg burde gå fram. Må bare melde meg som arb.søkende først.... *grrr* Teit!!!! Ellers har jeg hatt en fin dag :-D
Gjest irismor Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Lykke til c",) Håper du får den jobben du ønsker.
trompetisten Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Takk Håper jeg også *krysser fingrer og tær*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå