trebarnsmamma? Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har fått flyskrekk etter at vi fikk lillegutt :-(
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 hm... 3-6 timer med ferge til Danmark, avhengig av hvilken båt. 3-4 timer gjennom Danmark? Tyskland- stort land, 6-7 timer, Frankrike- stort land, 6- 8 timer med hurtigtog? 1-1,5 døgn totalt, uten ventetid? Wild guess. Kommer an på om du treffer togavganger slik at du slipper å vente. Lurest å bestille interrail billetter. En annen ting er at det er fryktelig slitsomt å være så lenge på reisefot, spesielt med et lite barn. Flyskrekk kurs?
trebarnsmamma? Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg skal reise alene nedover og fly sammen med en venninne hjem - jeg tvinger meg til å fly når jeg kan fly samen med andre :-)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ring til Nsb og få dem til å estimere reiserute for deg. Jeg lider av flyskrekk selv, men er fullstendig skjerpet når jeg reiser sammen med ungene. Men bryter titt og ofte sammen når det er bare mannen og meg.. Lykke til med det du velger. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå