Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 han og broren dreiv å lekte..løp ut og inn på altanen..men så ble det mistenkelig stille..før T hyyyyler... så ikke først hva som hadde skjedd,men så han hadde blod rundt munnen..før jeg ser at blodet fosser fra hånden hans:( tar han med meg på badet,og ser der at fingertuppen på pekefingeren såvidt henger sammen..henger bare å dingler:( "kastet" ungen i bilen og kjørte til legen..heldigvis var vi på besøk og legen bare 2min unna... var heldigvis ikke sååå ille som det først så ut om..men ille nok ja:( men han var kjempeflink,grein sårt da han fikk bedøvelse..så jeg måtte bare gå ut,orket ikke se han hadde så ondt:( ble 3 sting gitt. men han ble seg sjøl igjen raskt da...spøkte og lo da sykepleieren tok på bandasje..hehe..og ga de slengsuss da vi gikk:) nå sover han søtt,håper bare han ikke får ondt i natt.
dårligoppfinnelse Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Stakkar liten, ting skjer jo så fort.. Og så får man så vondt når de små har vondt..
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 *klemme på stakkars lille*
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 ja er akkurat det..ting skjer jo fortere enn fortest innimellom..
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 han har sovet i hele natt:) helt utrolig.. og nå kjører han bil som bare det her på gulvet...men ser på hånden og sier "uff a mei" innimellom..hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå