dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Nå er invitasjonene sendt - det var jammen i seineste laget, men de kommer vel, de derre gjestene.... ;-) nå er det liksom bestemt nå, for nå er jo alle invitert.... ha ha ha... nå må det bli sånn... så mange mennesker. hjeeeeeeeeeeeeeeeelp, blir det koselig? mitt største ønkse er at folk skal kose seg, tenk om de ikke.... oææææææææææææææ midt- på- natten- bryllups- panikk ;-)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 God mat, musikk, latter, og ikke minst brudeparet. Hva mer skal til for å kose seg i et bryllup. Slutt å tenke!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 HA HA HA HA HA HA HA Du har vel skjønt det! Jeg trives best når noen river meg i ørene! Tusen takk. Jeg skal slutte å tenke... i alle fall sånn. fikk du sett, da "Hana møtte henne" ?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Søren!!! Tegner hage, er så oppslukt at jeg glemte det...
Tiggywinkle Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Det kommer til å bli kjempefint. Det viktigste for å få en fin dag er hyggelige mennesker rundt deg, og det er jeg sikker på at du har masse av. Så da finner venner og familie hverandre og sammen lager de dagen din fantastisk. Det er jeg sikker på.... Bryllupsnervene skal man ha:-) Hvilken dato skal du gifte deg? Klem:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 snulder og jeg har valgt samme dag... 18. august.
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2007 ja det gjør det det går fort som en vind hjelpe meg! men det blir fint og det er jeg glad for!
brumlemor Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Det var datoen eg gifta meg for x antall år siden!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2007 har det ført med seg hell og lykke ;-)
brumlemor Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 jepp, har samme mannen fremdeles. Stort sett snill og grei, men kan vel som fleste menn være litt grinete inneimellom. Hjelper at han får viljen sin. Tre flotte barn har vi fått og. Så masse hell og lykke har vi hatt!! Og vi har komme oss over 7 års kneika!
Travelmor Skrevet 14. juni 2007 #12 Skrevet 14. juni 2007 Det er så kjekt å gifte seg!!! Jeg blir varm i hjertet når jeg tenker på min egen bryllupsdag. Ingen grunn til midt-på-natten-bryllups-panikk. Det kommer til å gå strålende. Det som er så fint er at om ting ikke går helt som du har tenkt, så vet jo ikke alle hva du har tenkt. Det blir stort sett bra uansett:-) 18. august. Det er en fin dato. Så har du ennå to måneder igjen å planleggge på.. Masse lykke til! Vi gleder oss til å høre hvordan det går fremover.
allerhelstNorge Skrevet 14. juni 2007 #13 Skrevet 14. juni 2007 Det blir et fantastisk flott bryllupp.... fordi du er så engstelig for at det ikke skal blir det. Nyt tiden som er igjen til å kose deg med "finpussen" og vips... så er en av dine flotteste dager der, og du er omgitt av fine mennesker som kun vil ditt aller beste og ikke minst: mannen i ditt liv. Kan aldri gå galt da. Vi planla bryllupp 5.august for snart 5 år siden. Vi er ennå ikke gift men har to flotte prinsesser isteden.... Er sikker på at om vi begynner å planlegge bryllupp nå, kommer det straks en ny kul på magen...
♥Snulder Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 Vi har også vært litt sent ute med innbydelsene.... noen av dem er enda ikke sendt enda faktisk....
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #15 Skrevet 14. juni 2007 Det blir garantert et kjempekoselig bryllup! Vedder høyrearmen og venstre skinke på det;-)
Maud Skrevet 14. juni 2007 #16 Skrevet 14. juni 2007 Ååååå, heldige du som har dette foran deg! Jeg er helt sikker på at det blir koselig. Det er klart nesten alle kommer! Vi hadde regnet med noen frafall, men fikk faktisk 100% oppmøte og det var så fint. Det som er deilig med at en del reiser for å komme i bryllupet, er at man rekker å møte noen dagen før. Da slipper man det stresset med å skulle snakke med alle på de få timene etter at middagen er ferdig. Litt midt-på-natta-panikk er vel naturlig, men prøv å bestemme deg for at du ikke kan ha kontroll over alt. Dere planlegger en flott fest og så er det opp til gjestene å bidra til stemningen. På selve dagen har dere nemlig bare en oppgave - å nyte hverandre og anledningen :-D
Karomamma Skrevet 14. juni 2007 #17 Skrevet 14. juni 2007 Ship ohoi, dritgrei!! ALLE vil selvfølgelig komme og ALLE kommer til å kose seg!! Du må bare senke skuldrene og la alle hjelperne dine få fritt spillerom Og hvilke sanger blir det til dritgreimannen? Jeg er sååååååå spent!! Jeg blir nesten litt misunnelig, jeg. Ikke på selve giftingen altså, men på det å skulle arrangere for en hyggelig fest for alle rundt seg! Det kommer til å bli kjempefint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå