vitrehei Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 hvem liker du best av escada parfymene? Jeg trenger tips til en litt frisk/fruktig parfyme til sommeren
Monajenten Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har en sommerparfyme av DKNY som rett og slett heter Summer, og den er utrolig frisk og god!! Jeg er ikke glad i parfymer som er for sterke/søte/gammeldagse osv. Men denne er skikkelig frisk!
vitrehei Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 jeg liker heller ikke de sterke/ kjærring parfymene. Men tenkte litt mer på en litt mer fruktig en..slik escada sommer parfymene pleier å være... Tenkte å best. fra nett. men liker heller ikke vailje lukt da. synest det er litt deilig med tropiske lukter på sommern!
EnLitenPrins Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Escada sentiment! Verdens beste sommer parfyme
Nicita73 Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Den til Lacoste bruker jeg nå. Ellers er jeg veldig glad i Dolce&Gabbana Light Blue, det er en skikkelig sommerparfyme syntes jeg:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Escada har jeg ikke noe forhold til, men av "sesongparfymer" likte jeg veldig godt den grønne fra Lacoste da jeg testet den i butikken for et par uker siden. Selv veksler jeg mellom DKNY "woman", JLo "glow" og Calvin Klein "truth" for tida. Den første er FRISK, den andre er frisk og blomstrete - veldig god når den har sittet på mer enn 5 min, den tredje er mer "kveld" enn de to første men ikke tung. I fjor brukte jeg "eternity summer" fra Calvin Klein - deilig den også!
vitrehei Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2007 hvordan lukter den light blue ? blomster eller frukt? mer sitron eller mer fersken eller vanilje?
*Rutletutt* Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er vanligvis ikke så glad i parfymer, så jeg har brukt Biotherm Eau Vitamineè i alle år....den er frisk og lett. Kjøpte meg imidlertid en parfyme nettopp, Chanel chance - den er utrolig god og frisk! Blir stort sett kvalm av alle parfymer når jeg får de på meg, men denne er helt nydelig frisk og god!
Sjefsmegga Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er kjedelig og bruker stort sett kun en parfyme, Laura ....den har jeg brukt i 10år.... Har andre...men de blir aldri brukt.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Sentiments fra Escada er en all time favorite her. Ellers så er jeg glad i dalissime fra Salvadro Dali, Chance fra Chanel
vitrehei Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. juni 2007 hvordan lukter sentiments og chanel sin?
*Rutletutt* Skrevet 14. juni 2007 #13 Skrevet 14. juni 2007 Chanel chance er frisk og lett - ikke noe vanlije i den eller annet som gjør parfymene litt tunge...uff, vanskelig å forklare....
3 jenter <3 Skrevet 14. juni 2007 #14 Skrevet 14. juni 2007 skjønner ikke at det går an å si at chanel chance er frisk og lett! Den er jo tung spør du meg..jeg kjøpte den, men klarer ikke å bruke den..men det er meg da.. Jeg er en trofast tilhenger av gode gamle laura jeg også, den er bare helt nydelig. Har flere poser med parfymer etter jeg jobbet i tax freen, men ender alltid opp med laura.. Min andre favoritt er gucci rush 2, den får jeg mange positive kommentarer på, litt annerledes på en måte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå