Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 For å ha kjørt uten gyldig førerkort, tror jeg. Hadde vel mista førerkortet etter en tidligere fyllekjøring, var det ikke slik omtrent, da?
chill+enda en til Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Hun mistet lappen pga fyllekjøring. Siden ble hun stoppet da hun kjørte uten gyldig sertifikat, og uten lysene slått på på bilen. (jada... nøye oppdatert av side2.no :-p)
Mrs.Robinson Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Hm, takk. Ikke lett å følge med i en travel hverdag vettu.
Northernlights Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 NB: hun ble stoppet TO ganger mens hun kjørte med suspendert førerkort etter å ha fyllekjørt.
chill+enda en til Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Hehe, ikke fullt oppdatert da Det verste er at hun synes selv hun er urettferdig dømt, slik jeg har forstått det?...
Northernlights Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Hilton, 26, pleaded no contest in January to reckless driving stemming from a Sept. 7 arrest in Hollywood. Police said she appeared intoxicated and failed a field sobriety test. She had a blood-alcohol level of .08 percent, the level at which an adult driver is in violation of the law. She was sentenced to 36 months probation, alcohol education and $1,500 in fines. Two other traffic stops and failure to enroll in a mandated alcohol education program, are what landed the socialite back in court. On Jan. 15, Hilton was pulled over by California Highway Patrol. Officers informed her that she was driving on a suspended license and she signed a document acknowledging that she was not to drive, according to papers filed in Superior Court. Los Angeles County sheriff’s deputies stopped Hilton on Feb. 27 and charged her with violating her probation. Police said she was pulled over at about 11 p.m. after authorities saw the car speeding with its headlights off. MSNBC video Hilton leaves courthouse Paris Hilton is surrounded by photographers as she leaves the Metropolitan Courthouse after being sentenced. MSNBC Mintz said at the time Hilton wasn’t aware her license was suspended. A copy of the document Hilton signed on Jan. 15 was found in the car’s glove compartment, court papers say. Hilton was also required to enroll in an alcohol education program by Feb. 12. As of April 17, she had not enrolled, prosecutors said. Der står vel det elementære... Hun brydde seg altså ikke om å gjøre som hunvar fortalt. Og gjør man ikke det, ER fengsel faktisk neste steg. Det burde da hun ha visst. Hun er 26 år gammel. Da var jeg 4-barnsmamma, og gift på 9.året... Og iallefall ikke for fyllekjøring! Har jeg aldri vært,,, Synes mange unnskylder hele pakka. Men hva om hun hadde drept et lite barn mens hun hadde promille i blodet??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå