rødhette* Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hva syns dere om de? Hvordan er de i forhold til active fit?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 De er kjempesmale i rumpa, så det ble ofte bæsjelekkasjer hos oss, og guttungen har ikke spesielt stor rumpe... Innerstrikken gled inn i rumpesprekken rett som det var... Activ fit og Libero up & co er de beste bleiene!
Gjest_1001 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg synes de er supre jeg. Min er brei over baken og har null problem med dem!
Bettybu Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Bruker easyup for det meste til poden. Har ikke hatt problemer med lekkasjer og "strikk" i rompa. Letter å få på "rett plass" enn bleie med tape i siden. Ser på Up&Go ar barna får merker etter strikket i siden på trusebleien... jobber i bhg og ser litt forskjellige fasonger på romper...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Er veldig fornøyd, vi bruker kun dem nå også har vi active fit i bhg. Rompa til Amalie er innafor bleia og har ikke hatt lekasjer med dem enda, synes dem henger bedre på en teip bleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå