Gå til innhold

ikke helt noe om barn egentligt,men hva med trampoline

Anbefalte innlegg

Skrevet

har satt opp trampoline i hagen,på plenen...har ikke store hagen så vi tok den der vi følte den passet....men så kom naboen å kjeftet laust at nå var vi uvenner å han kom ikke til å finne seg i dette her for det bråkte så vanvittigt mye at dette kunne han ikke akseptere...er det lov¨å nekte oss?? er det regler for dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge ungene ikke hopper midt på natta eller klokken 5 om morgenen har han ingnting han skulle sagt. Hvis han ikke har noe mer og irritere seg over ville jeg latt trampolinen stå, og naboen være så sur han ville:)

Skrevet

ja vi følte og han ikke kunne si så mye...å vi kommer til å ta hensyn til evnt selskap di skal ha osv....men er jo i våres hage å ikke i deres....sure naboer blir gal av de.....vi bor i et tettbygt byggefelt å det vet di og...di kan jo evnt flytte om det er ro å fred de vil ha...for det blir det ikkemed unger i gaten.bra det ikke bare er oss med samme mening...

Skrevet

Noen ser ut til å ha noen romantiske forestillinger om at når man får seg hus med egen hage, så skal man slippe å forholde seg til andre mennesker. Da får de flytte til månen.

Noen er bare bråkete og umulige å ha med å gjøre. Hvis han ikke har en bedre dag i morgen, og kan ta imot et forslag om tider som han kan være med på, så får dere prøve å hoppe glade og fornøyde likevel på de tidspunktene dere mener er fornuftige i forhold til nabohensyn...

Lykke til! For en fyr!

Skrevet

Hehe, nei det kan han ikke nekte dere. Hva er så fælt med at barna leker og koser seg i hagen da? For en tosk, ikke bry dere.

Skrevet

i dag fekk me beskjed at han va ringt te politi å advokat å egentligt kunne han isje sei så mye,men sko notera ner alt me fortok oss å ko rmangen ungar så va på denne trampolinen å ka kl osv....så sko han laga det heilt jævligt for oss.....det einaste me e gjort e å setta opp ein trampoline....syke mann altså...må sje ver mye godt å ha det sånnt....

Skrevet

Unskyld meg men naboen din må ha skikkelig problemer... notere ned hva dere driver med osv. han kommer nok ikke langt med det viss han går til poilitiet altså..

hadde begynnt å notere ned hvor ofte han klipper gresset sent, har besøk osv jeg, bare for å hja noe å smelle tilbake med

Skrevet

sier som en nordnorsk venninne - "la no hundan pule..."

Hvordan skulle han kunne klare å gjøre livene deres jævlig for dere, han oppnår jo bare å kaste bort tiden sin...

Skrevet

stemme det...virke sje mye goe...me har jo isje gjort någen ting...får skriva opp me og for løye,hehe:)...men hekkan så frekke han e ,e redde for at han plutseligt seie någe te han eg har på 8år....då ska eg lova det blir liv i leiren..me prøve nå bare å overse alt han komme med....

Skrevet

hmmm..det eneste jeg lurer på her er; hva skjedde med dialekta? :oD

Skrevet

hehe bytter om..alt etter hva eg gidde...mista alt av rettskriving etter me begynte å skriva dialekter:)

Skrevet

ikke bry deg om naboen... bare hold avstand. Ingen som behøver å være bestevenner selv om en er naboer.

Vi har selv trampoline i hagen, og har fått hørt at ei litt eldre dame ved siden av irriterer seg, men.... det bryr meg ikke ,så lenge ungene mine ikke er på trampolina etter kl 11 i helgene , og at den "stenges" i 21 tiden.....

PS.... når det gjelder å skrive dialekt, så har jeg problemer med å skjønne alle dialektene som folk skriver på nettet

Skrevet

stemmer det,skal prøve å ikke skrive dialekt..har ofte problemer med og forstå det selv...:)kan jo ikke la være å bry meg,han står å banner til oss å skal lage alt til et helvete osv...ikke kjekt å ha en liten gutt på 8 år rundt slike naboer. men jeg tror at denne naboen ikke har det godt med seg selv,virker som han må ha kontrollen å være sjefen på det meste....stakkars mann...

Skrevet

stakkar folk... .føler med dere! Min nabo sier ingenting til oss.. men har hørt det via omveier.

men... prøver hun seg, så skal hun få høre... når en bor "tett" så må en regne med bråk. Spes fra unger. Sånne folk blir ikke lykkelige før de bor alene laaannngt utpå landet :-)

Lykke til

Skrevet

ungene må jo få lov å leke seg...har noen naboer som bryr seg om alt vi å,men trampolinen har vi ikke hørt noen kommentrarer om faktisk,hehe

Skrevet

For noen år siden hadde naboen store barn som hoppet på trampoline dagen lang hele sommeren. Jeg holdt på å bli sprø av den boiing, boiing lyden! Men er veldig glad jeg ikke sa noe.

For nå er det mine barn m/venner som løper rundt i hagen å bråker å hyler!!! Og nå er det naboen som pent må finne seg i lyder når de sitter ute og soler seg :-)

Skrevet

Høres ikke godt ut med en slik nabo!!! Håper det ordner seg.

Før vi fikk barn hadde naboen trampoline. For å spare plenen flyttet han den rundt og en dag satte han den rett utenfor vår terasse, men på hans tomt. Det var mange unger og skriking og vi spurte pent om de kunne flytte den litt og det gjorde de. Nå er det vi som har små barn og trampoline, og jeg er veldig nøye på hvor i hagen den står :-)))))

Skrevet

Jeg forstår naboen din veldig godt jeg. Den lyden av trampolina er utolig gjennomskjærende. Naboene mine har trampoline, jeg bruker sov-i-ro stort sett hele dagen. De hopper HELE dagen.. Det hjelper ikke at trampolina står i hagen din, man kan nok høre lyden godt inne i nabohuset likevel. Det er hensynsløst å ha trampoline i et byggefelt.

Skrevet

så egentligt mener du at en trampoline hører til på landet laaaaangt fra andre folk???

Skrevet

jaja jasann...det nye nå er at naboen som aldri bruker denne terassen som trampolinen står nærmast på kveldstid,men nå sitter di der i skyggen å det er garantert for hekkan...!!!! da ber di om å bli irreterte....er dette muligt....????orker snart ikke mer,kjenner at magen ikke har godt av disse intrigene pga en stakkars trampoline som di tydelig oppsøker selv...di sitter vel å fører opp hvilket tidspunkt han gikk på og hvor mangen di er på,nå er han alene på den....naboen sa nemlig at dette skulle han gjør i tilfelle sak...

men vi skal flytte den så di stakkars naboene bak oss som er så snille får den foran stue vinduet,men for de var det greit...dumt at di syke vinner....men men alt for freden.kommer ikke til å snakke mer med naboen nerføre uansett for ifølge den voksne mannen på 50 så er vi uvenner uansett nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...