Gå til innhold

Hei hei Chrissy ;)

ks23 med William og Lucas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du har skrevet i ett innlegg her....Hvordan går det med dere??? Leeenge sia sist...Håper alt står bra til...Her går det kjempe bra Lucas og william er jo vært øyblikk 4 mnd så tiden går ja..Eneste er da at lille Lucas har fått pungbrokk så den skal opereres. Stakkar, må si jeg gruer meg litt til det! Hvor store er guttene dine blitt nå da?? I vekt og sånn.. Mine er rundt 6,5 tenker jeg og mellom 60 lange..Skal til hs nå om litt over en uke!

Klem fra oss....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,frøkna!

her går det også veldig bra,gutta vokser og vokser-tiden går altfor fort synes jeg!vi har flyttet og interneten er ikke i boks enda,er hos mamma nå så jeg låner dataen her!vi fikk en enorm muligehet til å leie en enebolig veldig billig så vi koser ogg for tiden på et pledd i hagen-kjempedeilig.

huff,det var leit å høre med gutten din,men operasjonen vil jo gjøre han bedre ,hvertfall!

savner litt dette forumet-har sliti litt med depresjoner nå etter 3 mnd,trenger noen å nsnakke med som er i samme båt -så jeg håper nettet kommer snart:-)

hadde vært gøy å møttes et sted nå i sommer vi som har like gamle gutter....hvis ikke du oprker å dra helt til oslo så kunne kanskej jeg kommet litt nærmere deg:-)

kommer innom hger igjen neste gang jeg kommer over en data eller når vi får ordnet hjemme!

hei til dere alle andre heldige;-)

også maria da-har ikke glemt deg heller-hihi.

masse klemmer

Skrevet

så flott at dere har det så bra jenter..

det har vi åsså=)=) det hadde vært så morro å treffes en gang..mine er jo ikke så store enda da,men de er 2mnd og 2 dager..=) veier bortimot 5kg nå..fine jenter jeg har,..

Skrevet

Hei igjen....

Var på sykehuset igår og det er var visst en vannbrokk eller han hadde mye væske der, vi skulle se det ann en god stund til han nærmet seg ett par år om det fortsatt var like ille skulle de operere han, men de så helst at de slapp i og med at han er så liten. Og godt var det...... Godt og høre at at alt er vel med dere å :) Ja, syns du det du å???Syns ikke det er lenge siden de var bitte små jeg og nå er det vel 7kg tenker jeg....Er jo så morro også, startet med grøt å vi da de elsker det :) Hvor gamle er dine nå da?? Jah det må vi prøve på hadde vært kjempe morro og treffes hele gjengen som har hatt kontakt!! Og håper du har det bedre med deg selv nå å, kan jeg spørre om hvorfor du fikk depresjoner??

Klem fra oss.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...