Gå til innhold

Til dere med Mutsy, jeg må ha pittelitt hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan i alledager får jeg setet i sportsdelen til å "sitte fast"? (der man kan velge "small/large) Dersom jeg drar i fotenden eller dytter unger så er den jo "løs"!

Og er det mulig å få slått den helt ned uten å ta av sittedelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener? Du må skru på begge de hjulene/bryterne på siden samtidig, det regulerer setedybden. Er det det du mener. Vi tar av sittedelen når vi slår den sammen, og legger den oppå. Hvis setet er vendt fremover tror jeg den går nesten ned.

Skrevet

Hmmm, vanskelig å forklare.

Jeg har klart å justere dybden, men selve setet "henger" liksom, det sitter ikke fast. Altså det er jo festet i "click in" greiene og sånn. Men dersom jeg dytter under den, på kanten mellom rygg og sitteplate så kan jeg jo dytte den helt rett. Og når lillemor her blir skikkelig sint og spenner fra så dytter hun den slik at hun sklir ned og bare "henger" i selen liksom.

Skrevet

Nei sann er det ikke her. Setet er fast, prøvde å dytte på baksiden, det satt fast.

Skrevet

Hmmm, hvis du dytter under også?

For hvis det sitter helt fast hos deg lurer jeg litt på, de to plasikkdingsene under fotenden, er de festet noe sted?

Akkurat kjøpt den og skjønner jo ittno;)

Skrevet

Nei hvis jeg dytter under er den løs. De to bøylene? Har lenge lurt på hva de er til!

Skrevet

Jeg og, innbiller meg liksom at det er for å fikse at den ikke er løs mer, men fatter ikke hvordan!

Irriterende:p

Men tusen takk for svar. Kanskje det bare skal være sånn?!

HVis jeg finner ut hva de er til skal jeg si fra jeg;)

Skrevet

Bra! Er irriterende, for de er utrolig i veien når man skal stappe varer under. Ellers er vi kjempefornøyd med vogna, håper du blir det og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...