Gå til innhold

Hvor kjøper jeg uv drakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes dette i 62/68 tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hadde jeg vært deg hadde jeg bestillt herfra:http://www.stingray.com.au/

Merke de sleger er Stingray,ledende innenfor UV drakter.

De finnes også på sunwear.no,men prisen er mye høyere!!

Det som er fint med den australiske nettsiden er at porto er GRATIS+at du kan sende en mail om at de sender den som gift og verdi under 200; da slipper du toll på den.

Ser ar du skal ha en i str 62/68 da hadde jeg bestillt en hel dress med kort arm/bein i str 2 år.Den funker utmerket fra barnet er 6 mnd (da vil den være lang på armene+bein) Bestill IKKE babydressen,utrolig liten i størrelsen!!! Har prøvd,men måtte sende den tilbake

Denne drakten anbefaler jeg virkelig,jeg har brukt den på Lukas siden han var 6 mnd,nå er han 19 mnd og den passer helt perfekt nå også:))

Du får også kjøpt drakter på apoteket,Babyshop osv,men virkelig...jeg anbefaler deg å bestille fra Australia de har PEIL!!!

Lykke til,bare spørr om du lurer på noe mer ang denne Stingray dressen:)))

Skrevet

Brukte den 2 delte fra Babyshop i fjor på 10 mnd gammel baby og den fungerte kjempe bra..

Bare husk som hun over her sier at størrelsene er små, så du må nok opp litt der!

Skrevet

www.sologvann.no.

Har bestilt derfra, kjempefornøyd!

Skrevet

Lindex har til 199 kroner. Alle avdelingene har visst ikke fått dem inn ennå, da....Jeg har bare sett todelte, men mulig de har hele også.

• 1 måned senere...
Skrevet

På apoteket har de også.

Skrevet

Polern O Pyret har og UV drakter. Vi har UV genser derfra og er ihvertfall veldig fornøyd med både kvalitet og pris (kr 198 for genser med lang erm) Vet de har hele drakter og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...