Monajenten Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har stresset og kavet meg gjennom et skoleår, først som gravid og så fødte jeg altså i januar. Likevel har jeg fullført. Sikkert ikke så stor bragd for mange, men jeg har hatt så mye motgang og slitt noe så enormt, men endelig er jeg i mål. Ferdig med alle eksamener, har to skoledager igjen men ingen undervisning. Har holdt på å gi opp så ufattelig mange ganger, men jeg har dratt meg selv i nakken og bestemt meg for at jeg skal klare det, og det har jeg gjort. Og en ting er ihvertfall sikkert, allmennfaglig påbygg er IKKE piece of cake!
'utakknemlig bitch' Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Du har all grunn til å være stolt mona grattis med vel overstått skoleår
Tommage♀♂ Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer! Vær stolt av deg selv, det har du all grunn til! =)
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Gratulere, du har vært flink, du kan være stolt av deg selv!! Og at det er tungt kan jeg selv skrive under på, fikk min første på høsten siste skoleår, og det er tøfft!!! Nå kan du ta en velfortjent sommerferie og kose deg med gullet ditt!! Klem fra
Me myself and I Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Du skal være skikkelig stolt over deg selv Mona!!! Jeg gikk gravid og på skole i fjord. fødte i slutten av mai og jeg fullførte ikke.... angrer VELDIG:
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Kjempeflott!!=) Syns det var hardt nok selv jeg,og jeg hadde ikke barn på den tiden=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå