Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 http://www.gd.no/nyheter/article2819924.ece Jeg vet hvem han er... Dessvere... Gal mann - og det er ikke den første han denger, heller.
mia:) Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 å fyy--- nå ble jeg kvalm ! håper han blir dømt så strengt som mulig!
dumme mamma Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja, leste dette. Helt sykt å gjøre sånt!!! Lurer kanskje på om jeg vet hvem han er jeg og. Kan du gi ett lite hint om alder? (Mye eldre enn kona?)
Dotten Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Det er absolutt noen som trenger å smake sin egen medisin i blandt. Skal vedde på at han i bunn og grunn ikke er så tøff, så eneste måten å hevde seg selv på, er å slå de som er "mindre og svakere" enn ham. Faen dritt! Vi får dra å ta ham Kakao!!!! Når jeg skal hjem en tur til mine foreldre... He, he. Litt langt å dra kanskje, men verdt det!!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Litt over 50, har vært gift før og har to voksne barn. Er bestefar også. Litt profilert, vært på TV2, bl.a., i forbindelse med aktivitet nært knyttet til våpen. Mer bør jeg vel ikke si her - siden jeg ikke har 100 % garanti for at det er han, selv om jeg føler med 120 % sikker på at det er han!!!
dumme mamma Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Ja, det var han jeg trodde. Pappa sa det nemlig da han fikk siste barnet. Stakkars kone sa han. Kjenner begge de voksne barna og ekskona er fra i nærheten av der jeg kommer fra. Tenkte på ham med en gang jeg leste det. syk mann!
dumme mamma Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Ja, har hørt om det! Pappa kjenner ham! Liker ham ikke så veldig godt i grunnen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå