Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Her er det bleiebøtta.. Skjønner ikke hvordan jeg kunne levd uten den Så er også babygymmen ett skikkelig bra kjøp ) Verste kjøpet var Baby-bjørn bæresæle.. Brukt 2 ganger
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Beste kjøp: veggfestet stellebord. Skikkelig bra, tar liten plass. Værste kjøp: sånn pose til å sove i fra going. Ikke brukt en eneste gang... Storejenta vår var så fæl til å sparke av seg dyne, så jeg tenkte jeg fikk bruk for det til lillegutt og. Der tok jeg feil...
LivetErEnLek Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Nja, lammeskinnet kommer vel godt ut tenker jeg. Ellers kjøpte den stolte far en kåpe til snulla i vinter til avskrekkende 900 kr som vi har brukt en gang.kke noe spesielt godt kjøp med andre ord.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Bleiebøtten, begge duovognene, mange av de første klærne vi kjøpte var supre (ser fortsatt helt nye ut) leketeppet og bæreselen. OG brystpumpen!!!!! Værste kjøp må være stellekommoden med badekar (snuppa nektet å ligge å bli stelt etter at hun ble 5 mnd, i tillegg vokste hun så fort ut av baljen i kommoden) Babycallen har vi brukt en gang, da var jeg gravid og jeg å min kjære satt i hvert vårt rom å brukte den som walkie talkie
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Vi fikk låne en BabyBjørn bæresele, og kunne ikke levd uten de første kolikk-mnd....
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Værste er en uro til sengen som hun var livredd som baby og ødela når hun ble stor nok ;-) kostet 700 kr...galskap.jeg skulle ha ALT da. Beste er lekegrinda hvor hun har elsket å være og fortsatt elsker :-) og vogna så klart
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Beste er kurven hennes den gjorde att hun raskt ble vant til å ligge alene og trygg i den uten att mor eller far ble fristet til å vugge henne. =0) sovet hele natta fra hun var 2 måneder =0) Annet bra kjøp var Graco trillen tar 0 plass i bilen og brukt den masse fra første stund. Elsker også Emmaljunga vognen =0) Usikker på dårligste kjøpet. Alle klærne kansje. Godt hun får en liten søster nå så vi får brukt de igjen=0) har ikke brukt halvparten tror jeg =0) men også kos ha masse å bytte på med =0)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Nå vet jeg Smokkene. Spytter de raskere ut en hun får de inn her går det i 2 fingre =0)
Anne-B. Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Faktisk kan jeg ikke komme på noe. Har hatt bruk for alt jeg har kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå