Gå til innhold

hvor stor på førskole kontroll??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var min eldste på førskole kontroll (blir 6 i august), han er blitt 114 cm og er 19,6 kilo:-) Frisk og fin, hadde litt problemer med å høre de høyeste lydene på høyre øyre på hørselstesten, dette sjekker de igjen til høsten. Ellers sjekka de synet, det var bra, han tegnet tegning og skrev navnet sitt. Legen lytta på hjertet og han fikk høre det selv i stetoskopet (stor stas).

Jammen har tida gått fort, han lå jo nettopp inni magen min, sukk!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre med snart skole unger?????????

Skrevet

Jeg hadde en i fjor. Han begynner i 2. til høsten.. Tiden flyyyr...

Da var han 122 cm og 22 kg.. En stor gutt med andre ord :)

Du kommer til å merke stor forskjell på gutten de første månedene på skolen. De blir plutselig så mye eldre...

Skrevet

Har skolejente til høsten jeg.

Hun er 120 lang og 22 kilo.

Hun hadde også problemer med de høyeste lydene, vi var på ny sjekk og da hørte hun helt fint. Var ofte at de hoppet over de lydene, sa helsesøster, var nok at de er litt tett i nesa eller noe sånt, så hører de ikke de lydene så godt.

Det er minstejenta vår som begynner på skolen da, vi gleder oss hele familien, vi er "skolemodne" alle nå :)

Lykke til med skolestart!

Skrevet

Min gutt blir 6 i oktober. Målte han selv i går og han er 120 og veier 23 kg. Siden januar har han vokst fire cm og lagt på seg nesten to kilo. Er det rart noen bukser "plutselig" er for korte. Tiden flyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...