LisaColli Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 er det vanskelig? er ikke akkurat noen kløpper på maskina ;o)
JeppePåBjerget Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg klarte det.... Å jeg er mye bedre på å dra kort enn å sy.... (+at jeg er mann... med 10 tommeltotter) Det kan anbefales å gjøre knytingen noe lengre enn div. skisser "oppskrifter" du finner på nettet.....
LisaColli Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 hehe, hvis en mann har klart det, må jo nesten jeg få det til også har du noen gode linker da??
Colgate Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hei! Har ikke sydd selv, men det ligger oppskrifter på www.tettinntil.com.
LisaColli Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 ja har sett den ene oppskrifta der, men synes det var så dårlig forklart og en smule dårlig norsk
Murmeline Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 i tillegg til sy-oppskriftene, sjekk babyhawk sine nettsider, den er veldig bra øverst (i nakken til babyen, med disse avkappende hjørnene). Og sy med brede stropper, ikke vær gjerrig på bredden, gir myyyyyyye bedre trykkavlastning. Jeg har sydd to stk nå, og den første hadde vonde stropper. Den nyeste har svært brede stropper, så er nesten krysning mellom MT og sjal:)
LisaColli Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 okei, takk for tipset! artig å kunne lage selv, og velge stoff osv! er det lov å selge hvis man lager selv? eller er det patent på de?
Murmeline Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Hvis du lager egen design og ikke kopierer er det jo fullt lovlig! Klin lik er jo piratkopiering;)
LisaColli Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 okei! ikke det at jeg klarer å lage noen som kan kreves penger for uansett, haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå