Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Nå spør jeg sikkert litt drøyt for noen, men jeg lurer veldig... Altså, blir man slapp der nede etter 2 fødsler? Jeg har litt problemer for tia, dvs jeg holder på å tisse på meg hele tiden. Jeg følte meg ganske normal der nede etter 3-4 mnd sist jeg fødte men nå merker jeg at jeg har litt problemer. Er redd jeg blir vid som en låvedør etter enda en fødsel og det er vel ikke bedre når man føder så tett???
bambi på isen Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Det er 4 år og 4 mndr. mellom eldste og yngste min (har 3 stykker), har absolutt ikke vært flink til å knipe eller trene. Har ikke merket at jeg er blitt noe videre!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg har ikke hatt noen problemer etter hverken første eller andre egentlig...men er jeg tissatrengt og nyser 7-8 ganger på rappen må jeg krysse beina. Men jeg var påpasselig med å knipe etter 2 fødsel. Særlig siden jeg fikk tvillinger også:-S Men eldste var 3 og et halvt når gutta kom
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Det er så rart for det er akkurat i det jeg går inn å ser toalettet at jeg ikke klarer holde meg....uff! Ellers så har jeg ikke merket noe forskjell der nede men syns det er litt skummelt at jeg nesten tisser på meg da :-/ Kan jo være det er babyen i magen som presser på blæra eller noe...håper jeg!!! Får bare knipe og knipe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå