Gull nr.5 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Lurer på hvor mange som venter nr.4,5,6 el.fler....Selv venter jeg nr.4 og det er like stas nå som første gang!
moklatt 9 dager til termin Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hei jeg venter nr 4.Ikke helt planlagt men når sjokket var overstått ,gleder vi oss masse.Har en gutt på 14,en jente på 10 og en jente på 6.Jentene mine er helt i hundre.De går og kjenner på magen og prater med babyen i magen.Rørende å se hvor mye de gleder seg
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg venter nr 4. De andre barna mine er 11. 9 og 5 år! gleder oss veldig - bare en uke til termin nå!!!
sistemann Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Venter nr 4 jeg også. Det oppleves anderledes denne gang. Det blir nok like stas, men det har ikke gått opp for meg helt enda hva som skal skje. 7 år siden sist. Hadde da mange venner og bekjente som skulle ha smått. Nå er det liksom bare meg. Tror det får meg til å holde beina veldig på jorda. Minsten er planlagt og veldig velkommen. det blir stas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå