Gjest Skrevet 13. juni 2007 #27 Skrevet 13. juni 2007 En dag til - en sang laget av min samboer. Synes den er kjempefin, er en sang han har laget til brødrene sine..
StorkeMammaen Skrevet 13. juni 2007 #28 Skrevet 13. juni 2007 Nearer to my god, den sangen som blir spilt når titanic synker ... Snufs.
chill+enda en til Skrevet 13. juni 2007 #29 Skrevet 13. juni 2007 Jeg får tårer i øyekroken og smått gåsehud av "Ja, vi elsker" jeg, glad i landet mitt ja :-) Utenom det så er jeg svak for "You raise me up" men da i versjonen til Secret Garden. Men sånn absolutt gåsehud; "Time to say goodbye" med Andrea Bocelli og Sarah Brightman.
Babyfacepsycho Skrevet 13. juni 2007 #30 Skrevet 13. juni 2007 Mange det da. Men for og nevne noen. 1000 dager til med picazzo Över en kopp i vår berså med lasse stefanz. The reason med hoobastank. Som splintra speil med DDE Heard it from a friend med speedwagon Fra far til sønn med gunnar flejdsett band
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juni 2007 #31 Skrevet 14. juni 2007 Someones Watching Over Me Med Hilary Duff Jeg så filmen hun var me i en uke etter begravelsen til bestefaren min. Og den sangen handlet om å miste noen, men at de fremdeles er der. Jeg holdt på å grine meg ihjel.. Hver gang jeg ser den filmen eller hører sangen så blir jeg alltid trist og tenker på bestefaren min. Vi fikk vite klokken 14 at han ville dø i løpet av denne dagen og iallefall innen uken. Klokken 2105 samme dag døde han.. =( Fikk så liten tid å forberede oss, selv om han hadde vært svak lenge så ble han ALLTID bra igjen. Da min bestefar på farssiden døde i 1999, hørte jeg og søstra mi på en sang etter begravelsen på vei til mottakelsen. Den var fra The Corrs. Husker ikke helt hva den heter nå. *tenke* Love gives and love takes eller noe i duren! Den er så trist.. =/ Uff.. Amazing Grace som noen over nevnte er jo også nydelig.
Bananikakao'n Skrevet 14. juni 2007 #32 Skrevet 14. juni 2007 Ikke gåsehud akkurat, men "Heaven 911 remix" HYYYLGRINTE jeg av.. Hørte den i bilen og måtte stoppe ellers hadde jeg vel havnet i grøfta. Er bare helt nyyydelig - på en treist måte! Den lille nydelige jenta som prater i mellom der.. *snufs*
EnLitenPrins Skrevet 14. juni 2007 #33 Skrevet 14. juni 2007 Something corporate-Constantine Sangen varer i over 9 min,verdens nydligeste sang Beth midler-Wind benith my wings..er kjempefin
Smurfinee Skrevet 14. februar 2008 #34 Skrevet 14. februar 2008 The city-Joe Purdy og Chasing cars-Snow Patrol er sanger jeg er veldig glad i:)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 14. februar 2008 #35 Skrevet 14. februar 2008 Vi hadde også den som solosang, men med Secret Garden og det var faktisk noen gjester som ikke klarte slutte å gråte:) Fantastisk sang da og egentlig finest med Josh Groban, men det var ikke jeg som ordnet det... Stemningen ble utrolig da!!
Lykketone Skrevet 14. februar 2008 #37 Skrevet 14. februar 2008 Gabriellas song fra Så som i himmelen! Buhuuuuuuuuuuuuuu!
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #38 Skrevet 14. februar 2008 Denne: http://www.youtube.com/watch?v=hkcE6Vy-e6c&feature=related *tårer i øynene*
Kakeåndsen Skrevet 14. februar 2008 #39 Skrevet 14. februar 2008 "Patience" med Guns n' Roses - den har vært med meg "hele" livet. Og "November rain" er også bra. Men også "Eg ser" betyr en del for meg.
Gjest Skrevet 14. februar 2008 #40 Skrevet 14. februar 2008 Alter Bridge med in loving memory er maaange andre som gir meg gåsehud, men denne sangen treffer hjertet. Anbefaler alle andre som har mistet non kjære å laste ned den sangen. Luther vandross med dance with my father er også nydelig..
woo-woo Skrevet 14. februar 2008 #41 Skrevet 14. februar 2008 I dont want to miss a thing m Aerosmith!!
mammaen til nissejenta:o) Skrevet 14. februar 2008 #42 Skrevet 14. februar 2008 eva cassidy-songbird lifehouse-you and me
BettyBoob Skrevet 14. februar 2008 #43 Skrevet 14. februar 2008 "from grace" av Thomas Dybdahl...sukk...
Hyacinth Bucket Skrevet 14. februar 2008 #44 Skrevet 14. februar 2008 Mange som gjør det, men disse kommer jeg på i forbifarten - Angel av Sarah McLachlan - Unchainded melody av The rightous brothers - Where were you that septhember day (eller noe sånt) av Alan Jakcson
Tiger of trøndelag Skrevet 14. februar 2008 #45 Skrevet 14. februar 2008 Karme Police, Radiohead. Songbird, Eva Cassidy. Gabriellas song, fra filmen så som i himmel.. Kærleksvalsen. Carola. hmm. det ble endel sanger det. Kunne sikkert nevnt flere å.-)
mei&mi + marcus :) Skrevet 14. februar 2008 #46 Skrevet 14. februar 2008 det er mange det.. alt fra sangene til bjørn eidsvåg til sangene av josh groban.. Men akkurat i disse dager begynner jeg neste å gråte av den der sangen de synger på kinder reklamen på tv.. "that`s what friends are for" vet ikke om den heter det men.. Grådig fin sang! hehe...
MathildeC Skrevet 14. februar 2008 #49 Skrevet 14. februar 2008 Here comes the Sun, med the Beatles. Perfekt til aa tusle ute med paa walkman paa Svalbard naar solen nettopp har kommet tilbake etter moerketida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå