Gå til innhold

Vi reiser alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen tar vi flyet til Trondheim, helt alene. Det blir veldig spennende å se om Vilborg aksepterer å sitte i slynga hele tida etter at vi har levert inn vogna, eller om hun får vondt i ørene. Skal jo prøve å amme, men hun er såpass bestemt at hun ikke åpner munnen for å spise hvis hun ikke er sulten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sikkert kjempefint. Vilborg må bare skjønne at hun skal gjøre som mamma sier for da går alt så mye lettere.

GOD TUR, kos dere masse

Klem fra meg og Benedicte

Skrevet

Oi, dette blir spennende! Håper alt går fint og at vesla takler sin første flytur fint. Lykke til!

Skrevet

oi så spennende. Synes du er tøff jeg, tror ikke jeg hadde turt det enda jeg :-)

Du får legge inn oppdatering på hvordan turen gikk :-)

Skrevet

Spennende :-) Jeg er sikker på at det går bra, man forventer alltid det verste og så går det som regel greit. Lykke til og god tur :-)

Skrevet

God tur! Oh, jeg gleder meg til Sebastians første flytur. Skjønner godt at du er litt spent når dere skal fly alene, men det går sikkert fint:)

Hvis hun ikke vil amme så kan det være lurt å få henne til å sutte på ett eller annet, smokk, totten, fingern din, sånn at hun svelger, og ikke får vondt i ørene sine. Litt for tidlig å gi henne tyggis;)

Kos dere masse i Trondheim!

Store reiseklemmer fra oss

Skrevet

Hei,

Lykke til og blir spennende å høre hvordan det går. Jeg og Mathilde reiser alene til København neste helg for å besøke ei venninne. I juli skal vi også 5 dager alene til Kristiansand. Men jeg bare regner med at det kommer til å gå bra jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...