Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har endelig fått kjøpt oss tvillingvogn nå da .. Men så var det denne mykbagen som lillegutt skal ligge i da.. Dette så ikke helt trygt ut spør du meg.. den er hard under, også følger det med to stål "bøyler" som jeg antar skal stå inni der en plass.. ?! Men så ikke noe serlig ut syns jeg... Finnes det ille små hardbagger man kan dytte inni tro ??
tvilling73, 05/07 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har bestilt teutonia s4 til søskenvogn. Vi hadde softbag til den forrige vogna - har bestil hardbag denne gangen. Hvilken vogn har du kjøpt d`?
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 titanium baby heter den . er sånn joggevogn aktig sak.. Skal bare bruke den vist jeg skal noe sted alene ( noe jeg betviler kommer til å skje serlig ofte) så ville ikke legge så mye penger i den. betalte 2000 kr bare. så er sikkert ikke så veldig fansy greier.. men trodde jo det skulle vere mulig å bruke den. Vi sa jo ifra om behovet da vi kjøpte den , men sånn den baggen ser ut nå ville jeg ikke lagt en nyfødt baby oppi der iallefall... huffffffff........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå