Gå til innhold

Fy faan å forbanna/lei meg jeg er!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestemor på besøk i dag.. Var her for å besøke den lille som kom til verden forrige uke... Alt var koselig osv, vi snakket og hygget oss, lekte med eldstemann, koste med den lille osv... Så sier jeg i en eller annen sammenheng noe om at "tiden går så fort, plutselig er de store"... Og da smeller det fra henne at "ja får bare håpe de ikke går samme vei og er like dumme som deg"... -Hva mener du med det sier jeg? "Nei for jeg var jo bare 21 og hadde allerdet to unger og ikke engang klart å få noen mann til å bli hos meg".. Fy faan altså. Vet ikke om jeg er mest sinna eller lei meg jeg... For jeg føler absolutt ikke at jeg er en mislykka person bare fordi jeg har to barn i tidlig alder og at jeg er alene.. Jeg er faktisk ganske fornøyd med å ære alene for tiden...

Åh måtte bare "lufte" meg litt her inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy flate,det var utrolig stygt sagt! Har ikke ord.

Kos deg med barna dine og prøv å ikke bry deg om det!

Skrevet

herregud at det går an!!!!!!!!! da hadde jeg blitt forbanna ja, og selvfølgelig lei meg.... huff.

din bestemor? eller barnas?

den der fortjener en real unnskyldning fra hennes side assa.... makan til oppførsel!

Ikke bry deg om det du :o)

Skrevet

Hallllooooo!!!

Unnskyld uttrykket, men for ei møkkakjerring!

Du har akkurat født nummer to og alene om ansvaret, jeg bøyer meg i støvet for deg. Hev deg over det! Vær så snill å gjør det. Vær heller sammen med folk som støtter deg og drit i sånt møkk!

Og gratulerer så mye med den lille!

Skrevet

så dårlig gjort!

persjonlig så syns jeg det står respekt av og være alene med barn og jo flere jo større respekt burde man ha.

du gjør jobben til 2 helt alene med din 2 barn og det er jo helt utrolig at du greier det. at du får de til og bli de vakre små menneskene de er.

så all ære til oss som er alene. vi trenger ikke mannen ;-)

vi greier oss selv. pluss at vi tar vare på barna våre.

og det står det respekt av.

å gratulere SÅ mye. ikke la henne ødelege for deg

Skrevet

det kunne bestemora mi finni på å sagt å men heldig vis har ho ikke det ennå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...