Lillegutt *Igangsettes 20 juli Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hei. Noen som har gode tips om hvor i Bergen man finner et godt lammeskinnsunderlag til babyen? Og evt om det er en noenlunde pris på det? Det blir sommerbaby på meg, men var så forønyd med å benytte det forrige gang, at jeg ser det som et must denne gangen og! Fler som skal ha lammeskinn?
nenja Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Vet dessverre ikke om noen steder i Bergen, men de fleste babybutikker selger dette. Sørg for å kjøpe et som kan vaskes i vaskemaskin. Selv kjøpte jeg 2 stk på tilbud på SmarClub i dag, 159kr pr stk, - kjempebillig! Ellers kan de koste fra 299 til 599kr.
sistemann Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg ville absolutt gått på Nøstebarn og fått kjøpt et skikkelig lammeskinnsunderlag. Det ligger på Nesttun en plass. Vi har bestilt derfra til alle våre. Trenger ikke vaskes i vaskemaskin. det holder seg rent. Bare snakk med dem du.
M&MH Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 hmm...et lammeskinn som holder seg rent uansett om babyen gulper på det, eller ting skulle gå igjennom bleien?? Merkelig:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå