Plutseliten :) Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hva i allverden tar man på seg på sommerfest med jobben. Grilling på en øy der en av kollegaene mine bor. Tipper det er ganske uformelt,men hva og hvor får man tak i behagelige sånn litt pynta klær? Sånn i litt større str enn normalen Er liksom ikke veldig masse av det jeg hadde før jeg ble gravid som passer, eller som frister å gå med. Takker for tips:))
gammel røy Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hei, Måtte også ha meg noen nye klær- har fått mega-pupper og noen ekstra kilo så måtte også ha klær, dvs. en helt ny garderobe. Dette er jo ikke så enkelt med en liten på slep. Jeg tok med meg babyen på Fransa på byporten i oslo (2. etage). Jeg tok med meg noen klær i proverommet. Men etterhvert sa jeg ifra til de ansatte at jeg okkuperte et prøverom (satte snuppa på et teppe jeg hadde med meg) og fikk dem til å komme med klær- jeg sa bare hvilken type klær jeg trengte. De bærte også litt rundt på snuppa mens jeg holdt på. De har uformelle klær som også kan være pyntet. Sånn i midtskiktet på pris- noen billigere ting og noen litt dyrer. Kanskje omtrent samme pris som f.eks, bik bok. Ser ikke ut som om de har så mye, men når de kom med ulike ting som de trodde figuren min ville passe så viste det seg at det var mye å velge mellom. Hun som hjalp meg var nordfra. De hadde størrelser som l, xl og til og med xxl. Jeg fikk med meg 2 bukser, et par t-skjorter, tre skjorter og en tunika med perler og broderi som er veldig fin til fest og som skjuler fødselsmagen. Var fornøyd over å passe bukser i M, men regner med at det hadde med størrelsen å gjøre. Betalte rundt 3500 for hele gildet. Anbefaler butikken, jeg. Skal tilbake og kjøpe klær til bryllup.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Tunika slår aldri feil og skjuler det som skjules må Jeg kjøper tunikaer på indiska, klasker på litt store smykker og har dongeribukse eller en litt smal bomullsbukse til. Lekre sko og veske, litt lippgloss og fin sminke- du stjeler festen:)
Urtete Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Enig, Superdupermamma! Tunika er en velsignelse!:-) Fint til både hverdag og fest, og skjuler magen - ikke minst! De har ofte mange fine og billige på H&M...
Plutseliten :) Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Tusen takk for råd! Da iler jeg ut for tunika og lipgloss shopping ) Skal ikke til Oslo,men navnet på butikken på byporten er notert og høres ut som er verdt et besøk neste gang jeg drar til byen:))
Reveenka Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 En annen fin butikk med masse flotte klær er "Celine" - den finner du på Strømmen Storsenter og Lillestrøm City(best i Lillestrøm, der får du kjempegod hjelp!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå