Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 skal til sivgers og selv om vi har eget soverom føles det som om vi sover i telt sammen hele familien. Og de er så uappetittelige.... Jeg må opp og tisse mange ganger pr natt, så da blir det å kle på seg og traske på do... som ligger vegg i vegg med svigers sitt soverom, og som IKKE har lås (!!!!!!!!). Vet jo aldri om jeg går rett på noen som sitter der, eller om noen valser inn på meg. Sorry, men jeg er IKKE komfortabel med sånt. Ligger og gruer meg til å gå på do så jeg får vondt i nyrene til slutt. vil ikke vil ikke vil ikke vil ikke.......
LRMG Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Du kan få bytte med meg! Vi skal pusse opp badet nå, og rørleggeren foreslo at vi skulle leie en campingdo i de 6 ukene det tar. Ser for meg å måtte ned og ut på terrassen til min grønne, innleide festivaldo tre ganger hver natt i 6 uker. Men den har sikkert lås, og ingen svigerforeldre i sikte! Ta med deg potte! Det brukte man jo alltid i gamledager Andre forslag: Tena Lady, eller "tisselett" - en sånn pappforlenger som gir deg guttetiss, så kan du tisse ut av vinduet.
Lillegutt og jeg Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har faktisk ikke vært på do på natta de siste 3 ukene! Og har en uke igjen til termin:) Kanskje du plutselig slipper nattvandring..??! Kan ikke forklare hvorfor heller, men vet at en av mine beste venner opplevde akkurat det samme:)
Kummin&Lillesel Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Invester i en morgenkåpe/badekåpe, så slipper du i alle fall å kle på deg hver gang du skal opp og på do.. Går det ikke an å få en nøkkel til døra? Eller en krok? Det går jo an å si fra om at du føler det er mest komfortabelt, når du svirrer rundt i søvne om natta.. Er da ikke hverken den store utgiften eller vanskeligheten å skulle sette på en stakkar krok på ei toalettdør. Kan forresten godt forstå at du gruer deg. Jeg liker ikke å være hos svigers jeg heller, for doet er i heeeelt andre enden av huset som rommet vi pleier å ligge på. Og de er morgenfugler deluxe.. Så jeg pleier å måtte stå opp grytidlig om jeg våkner og skal opp og tisse.. Det er litt plagsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå