Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Enkelete flytter sammen etter bare noen måneder. Det værste eksempelet er naboen min. Hun kasta ut mannen sin og etter to uke var det ny mann i huset. Stakkars barn! Man kjenner ikke en person etter bare noen måneder. Plutselig sitter man der med en fyr man kanskje ikke ønsker å dele livet med, men så har man likevel åpnet døra. Og så får man kanskje unger sammen uten å ha tenkt gjennom om dette er mannen man vil dele livet med. Og da sitter man der. Dessuten er det fint å være kjærester en stund før man våkner opp til den andres morgenånde og kjenner dolukta etter ham. Fatter ikke at enkelte kan slippe andre så tett inn på livet sitt etter bare noen uker. Det er mye mer romantisk å være kjærester lenge. Enkelte av mine bekjente bytter stadig samboere. Og barna deres må forholde seg til nok en ny stemor eller stefar. Snakk om egoisme og korttenkthet. Terskelen for å bli imtim med et annet menneske er utrolig lav samtidig som viljen til forpliktelse er høy. Med en slik livsinnstilling etterlater man seg mange sårede mennesker på veien.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 no flyttet mannen min inn til meg med en gang nesten da.. ble gravid etter 2 mnd.. er lykkelig gift i 4 år no.. og sammen i snart 6 år.. eneste han det gikk så fort i svingene med.. men vi er like forelsket enda.. men jeg forstår tankegangen din.. har ei svigermor som skifter menn like ofte som andre folk skifter truse.. blir storm forelsket gifter seg også blir hun lei.. også kommer den en ny en med en gang.. jeg vet ikke hvor mange menn det har vært i hennes live etter at jeg kom i den familien.. men det er faen meg mange..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 ja vel hva kan man si om meg da. jeg flytta inn hos mannen min et par dager før vi ble sammen jeg da. til vinteren er det 10 år siden. flyttet jo ikke ofisielt sammen så fort men jeg bodde nå der noen mnd før vi bestemte oss for at vi liksågodt kunne gjøre det offisielt også. forstår hva du mener og snakker om, og jeg ville nok ikke gjort noe slikt i dag og hvertfall ikke med tanke på barna mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå