Gå til innhold

Sambo prioriterer ikke UL..

Anbefalte innlegg

Skrevet

... litt skuffet nå kjenner jeg...

Vi var egentlig for noen dager siden, men må tilbake. Dette prioriterer han vekk kontra noe jeg synes er mindre viktig...

Vi hadde mange timer å velge mellom, men han sa ikke at den aktuelle timen ikke passet for han før nå. :(

Snufs, jeg som orget mye for å få det til å passe for meg, så viser det seg at hvis jeg likevel må gå alene så kunne jeg like gjerne ha tatt en av de timene som passet meg i utgangspunktet...

sutre sutre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er skuffet. Sambo har tatt fri fra jobb 2 dager etter lunsj for å reise på UL, da vi har 1,5 t. reisevei hver vei. Dette til tross for at absolutt ikke passet mtp hans jobb. Hjelper ikke deg mye, men kanskje din sambo kan få høre det... Syns ikke det gjør noe om du presser han litt. Dere er sammen om dette!

Skrevet

Skjønner at du sutrer litt. Jeg hadde virkelig blitt sint på gubben hvis han ikke hadde vært med på ultralyd. Jeg bruker bare å gi han beskjed om at da og da må han være med. Nå har jeg en medgjørlig gubbe, så han ordner seg.

Du får ta en prat med han om hvorfor han ikke prioriterer ul, at det er hans barn også, og hvorfor du vil han skal være med.

Stå på

Skrevet

Vet det ikke er noe trøst, men jeg må gå alene jeg å. Det var jo mitt i arbeidstid så da kom det ikke påtale fikk jeg beskjed om.

Prøver å ikke bry meg, men det er litt vanskelig.

Måtte til å med gå alene den gangen jeg hadde blødninger og var forbrett på at det hadde gått gale. Tok litt hevn med å ringe han etter på å bare sa det er tvillinger også la jeg på. Han holdt på å kjøre ut av veien.

Håper du får han til å ombestemme seg.

Lykke til.

Skrevet

Når det betyr så mye for deg at han er med bør du prøve å få byttet timen igjen. Ring til UL og be om å få ny tid. Snakk også med ham om hvor viktig det er, for menn (ikke alle (safe, safe...)) er ikke alltid så flinke til å tenke seg når vi trenger støtte etc. (Kanskje det er nok til å få ham til å prioritere UL med deg kontra det andre?).

Kjæresten min hadde ikke mulighet til å bli med (faktisk 99 % umulig), så jeg fikk med meg moren min istedet. Det er viktig å ha med seg en som kan støtte dersom du får dårlige nyheter. Da bør du ikke være alene!!

Lykke til!

Skrevet

Kan forstå at du er skuffet.

Min kjære ser heller ikke UL som verdens største sak, men er med for å kunne håndtere evt dårlige nyheter sammen med meg. Vi skal i tillegg til en 3D ultralyd i uke 30 - det gleder han seg veldig til.

Skrevet

Min mann har alltid vært med på den ordinære ultralyden, men alle de andre har jeg gått alene.

Vi har 2 barn fra før og venter nå tvillinger. Ser ikke på det som noe stort problem i det hele tatt. Fordi om han ikke er med, betyr ikke det at han ikke er interessert. Vi snakker på telefonen etterpå.

Skrevet

Var på ul for to dager siden, å da tok samboeren min seg heldigvis fri, det er vanskelig for han å ta seg fri siden han driver eget firma. Han var overlykkelig når han hadde sett babyen, skjønte ikke hvorfor han ikke hadde fått barn tidligere:o) Skal tilbake å ta ny ul om 5 uker, å han skal selvfølgelig være med. Noe han ikke vil gå glipp av.

Deilig å ha en støtte der, hvis noe viser seg å være galt, eller en å dele gleden med:)

Hadde blitt veldig såret hadde han ikke blitt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...