Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er så sliten!

Gutten min på 2 år har vært syk med feber i 3 dager nå. Han er sur, grinete, vil bare jeg skal bære ham, spiser ikke og forlanger full oppmerksem hele dagen. Han må selvfølgelig få lov til det men jeg begynner å bli så utroligt sliten. Mannen min er selvfølgelig ute å reiser med jobben denne uken.

I natt sov jeg 4 timer....ellers var det å springe frem å tilbake med gutten som våknet i et sett. Vi sto opp kl 05 idag og han sov kun 20 min idag på dagen så jeg fikk ikke lagt meg ner på en gang. Det har vært en lang dag.

Så la jeg ham kl 19 og han sovnet med en gang. Jeg har ryddet og ordnet litt og tenkte jeg skulle legge meg....men da våkner jo han og har grått i 30 min nå. Holder nesten på å få panikk...er så trøtt. Er da gravid i tilegg og spyr da jeg er trøtt eller sliten. Så inatt kastet jeg sikkert opp 5 ganger og nå har jeg kastet opp allt jeg har spist ikveld:)

Kan ikke førstå hvordan dere alenemammaer klarer dere. dere er tøffe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette hørtes jo ikke så bra ut. Ingen andre som kan avlaste deg på noen måte?

Skrevet

Stakkars deg! Og 2 åringen din. Har du prøvd å gi han paracet eller noe. Kanskje det blir en god natts søvn ut av det*?

Skrevet

Nei dessverre:( Har ikke min familie her i landet og svigers bor et godt stykke unden. Min veninne jobber nattevakt inatt og alle skal jo på jobb eller skole. Det går nok fint bare jeg får meg litt søvn. Skal legge meg ner på med en gang han roer seg.

Skrevet

Han fikk paracet ved 18 tiden så jeg må vente litt. Tror ikke han har vondt men han er jo varm. Han virker bare så overtøtt at jeg håper han finner søvnen snart.

Skrevet

Hei hei.

Føler med deg.

Jeg er selv inn i en periode der jeg bare eksisterer, ikke lever.

Jaja, det kommer bedre dager, tenker jeg...

Sånn er det når man er sliten, har ingen avlastning, har tom konto (mens alle andre skryter av skttepenger, feriepenger og ferier...) Gleder meg til høsten jeg nå, faktisk...

Skrevet

Så flink du er:-)Her har minsten begynt med ørevondt...,gråt og gråt i stad, men har sovnet. Krysser fingrene for oss begge to og for de søte små..............håper på en gooooood natt........

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...