2jenter04og06 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har ei kjempe snill svigermor som jeg er veldig glad i! Før jeg fikk barn tenkte jeg MYE på at svigermor skulle bli farmor en dag, og at jeg ikke ville gjøre så stor forskjell på farmor og mormor. Føler jeg fremdeles behandler dem likt. Spør farmor ofte om råd, hjelp og barnepass slik at hun ikke skal føle at jeg/vi mest bruker mormor som en god støttespiller. Ville bare fortelle alle her inne (spes. farmorer) at det finnes svigerdøtre som setter pris på sine svigermødre. Alle dere som sliter med forholdet til svigermor ønsker jeg lykke til! Klem fra ei som har ei flott svigermor :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har bare hatt ei koselig svigermor,jeg. Hun var MEGA! Synd sønnen hennes ikke var så bra. Hun topper alle svigermødre. Fantasktisk farmor til mine barn, -både den biologiske og de som kom inn i familien med meg nr jeg giftet meg med sønnen hennes. Får nok aldri ei så bra svigermor igjen,nei.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg også har et veldig godt forhold til svigermor! Men nå er det vel sånn at som regel så har man best forhold til sin egen mamma, og går som oftest til ho om råd o.l? Er hvertfall det jeg hører rundtom hele.. Når det gjelder døtre altså.. Sønner går som regel til svigermor (pga datra ikke sant)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå