Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Kan aldri huske å ha hatt det før jeg startet prøvingen, men hatt det et par-tre ganger nå. Denne gangen ble de ømme allerede FØR eggløsning!!! Er det normalt da??? Fortsatt ømme...og ikm neste uke...tror jeg
HeiHei. Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg tenkte ikke over at jeg hadde ømme pupper før jeg begynte å prøve å bli gravid. Nå synes jeg puppene både er ømme og har stikkinger "hele tiden". Slik har det vært i flere måneder uten at jeg har vært gravid. Lykke til med ikm neste uke. Kanskje det klaffer for oss begge nå? Jeg har ikm på lørdag.
rampejenta - ny spire Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg får ømme pupper ved el og så varer det til mens...så jeg kan hvertfall ikke bruke det som ett tegn..
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har også fått ømme pupper før eggløsning noen få ganger, er ikke så normalt tror jeg. denne gang fikk jeg det 2 dager etter el...
trebarnsmamma? Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har bare fått det de to gangene jeg har vært gravid.
Høstmamma27 Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Har fått mer ømme bryster etter at vi har prøvd. De blir ømme ved EL og avtar etter 1.dag TR kommer....lykke til
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 det siste åpret ca har jeg hatt ømme pupper uken før ikm. noen ganger fra el til ikm. nå har det ikke kommet i det hele tatt.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 noen ganger fra el dagen frem til ikm, andre ganger bare noen få dager før ikm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå