kokelimonke Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Skal krysse fingrene og sende gode tanker er helt sikker på det går bra, gleder meg til å høre Ü Mange klemmer fra
VinterSol+2 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 jaaaa, lykke til! det kommer til å gå SÅ bra!
attpåklatt!! Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Masse lykke til vennen!! Dette går veldig bra!! Skal krysse alt eg har for dere... Håper du får oppdatert oss så fort som mulig... Er sååå spent på om det er jenten som "popper" ut i morgen.. *klemme på* Sov godt og bare positive drømmer!!
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Lykke til i dag!! Jeg er så spent på dine vegne!! Ser ut til at min egen fødsel lar vente på seg .... men, men! Så spennede i fht kjønn og alt mulig!! Tenk å holde det nydelige lille barnet i armene -- jeg misunner deg akkurat det jeg :0)) Dette går kjempebra skal du se! Du mobiliserer masse, masse psykiske krefter og det blir en fantastisk dag for deg og dine kjære!! Jeg har litt tro på sånne såkalte affirmasjoner ; at man gjentar en ting om og om igjen for seg selv - så blir det til slutt en sannhet. F.eks : "Dette blir en utrolig, fantastisk, spennende dag" Prøv - så skal du se det virker - smil gjerne mens du gjentar!!! (eller le av meg he- he) ******************************* Lykke til nok en gang!! *******************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå