mammatil2flotte Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Vannet gikk fredag kl 01.00. Ringte føden og fikk beskjed om å komme opp fredag morge kl 09.00. Gikk til sengs, fikk 4 timer god søvn. Våknet kl 05.00 gikk på toalettet og kjente noen "gode" kynnere. Tok meg en lang og god dusj,forsto at nå var vi igang.. Ringte føden igjen, sa at jeg ville komme innom for en sjekk. Men neida, fikk beskjed om at dette ville ta tid. Skulle ta 2 paracet og prøve å sove noen timer til. Fikk to intense rier i samtalen med jordmor, skulle ta m meg papirene å komme. Var på føden kl 06.00, men ingen av fødestuene var ledig.. Fikk et badrom m badekar og toalett. Ble undersøkt og hadde 2 cm åpning. Etter det var det ikke pause mellom riene, Ble sjekket igjen 30 min senere, hadde da 6 cm åpning. Da ble det ordnet m fødestue i fullfart. Kjente at nå ville han ut!! Kl 08.00 kom prinsen vår til verden etter ca 20 min med pressrier. Uten noen som helst bedøvelse. Det var en intens fødsel med noen sinnsyke smerter. Men revnet ikke og gutten var i storform fra første stund. :-) Nå koser vi oss hjemme m storebror og pappa! :-)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer så mye med den lille:) For et nydelig navn:)
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Åh, gratulerer så masse!! Gleder oss til det blir vår tur!=)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer med gutten,det var jammen en rask fødsel
oktoberjentene;) Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer så mye ;o) hørtes intenst ut.. Gutten min skal også hete Noah.. fiiint navn ;o)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer så masse med gutten! Kos dere, da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå