Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er så lei meg, for et par dager siden prøvde vi å ha sex for første gang på lenge, men jeg orket rett og slett ikke. Ble helt uvel og følte at dette var helt feil, babyen lå jo der og sparket mellom oss. Noen som har noen gode tips for å få i gang lysten igjen og glemme alt om baby. Blir vel ikke noe tid til det når babyen først kommer..... Er i uke 34 så magen er jo stor nå. Er så lei meg for dette..
lamsen&lillevenn;) Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 huff skjønner deg kjempe godt har gått veldig i perioder m oss oxo men har tatt seg betraktelig opp de to siste ukene... tror sambo syns det var litt leit en periode men vi snakket masse om det og nå går det greit...mener ikke at vi har oss hele tiden da... men tror greia er å ikke stresse så mye m det og la det gå sin gang...
persilla med en prins Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg syns nærheten er viktigst , ikke stress så kanksje det bare faller seg naturlig etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Vi har "ikke stresset med det" i flere mnd nå og det funker ikke! Alle gir det rådet men for oss er ikke det et råd etter flere mnd tørke!!! Dessuten jeg 34 uker gravid så har ikke all tid i verden heller. Fint for deg om du synes nærheten er viktigst men for meg er sexen det også. Nærhet har vi jo, jeg vil kose meg med sex!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Du er gravid! Senk krav og forventninger. Det tar seg opp voldsomt senere.
VinterSol+2 Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 hm, hva med å forandre stilling? fikk råd om stillingen der mannen sitter på knærne, og du sitter på fanget hans (gjerne på knærne) med ryggen til. Veldig intimt og kosete, magen kommer ikke i veien, og du kan bikke på bekkenet som du vil, så ikke du føler at du støter borti baby osv..
elfmade Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Skjönner deg kjempe godt;det er ikke lett med stor mage, vondt bekken og en baby som sparker og gir seg til kjenne hele tiden...Har også veldig tröbbel med det! Vi har neaten lagt helt av den "vanlige" inn/ut biten og handterer hverandre heller manuellt, det er det eneste som funker her i alle fall...Og det er ikke sikkert at det blir så lite av det etterpå, med forrige barn sluttet jeg og blö etter 10 dager og hadde da kjempe behov for å väre kjäreste og ikke bare mor så vi hadde veldig mye sex förste 6 mnd. Riktig nok raskt, for at man skulle få sove litt etterpå Snakk sammen og finn noe dere begge kan/vil/orker. La han få väre slaven din de neste ukene;) du gir han jo et barn!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Takk for forståelse, ja jeg blir jo helt fortvilet. Sex er viktig for meg, ikke bare for mannen min, han er jo uansett veldig snill og støttende. Godt å høre det er flere og at det faktisk blir bedre etter fødselen også. Tror jeg kommer til å savne det å være kjæreste og ikke bare være mor 24t i døgnet.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 vi bruker å gjør det slik at han ligger bak meg...begynner kanskje å bli litt oppbrukt den stillingen nå,men men eneste som ikke blir rart eller ubehaglig:)
LRMG Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Kjøp et godt glidemiddel og velg stillinger der magen ikke blir så påtrengende (du sitter oppå ham eller doggy-style er det jeg synes funker best). Selv er ikke sexlysten min på topp for tiden, men jeg "tvinger" meg i gang siden det er viktig for mannen min. Og når jeg først kommer over startsperren så er det jo riktig så godt, og så sover man bedre etterpå. Lurer alltid på hvorfor vi ikke har sex hver eneste dag i det øyeblikket jeg kommer, selv om jeg hadde null lyst da vi startet.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Denne stillingen fugerer kjempe bra for oss også. Den er jo veldig kos og intim og syns jeg, vi tar alt veldig med ro og bare koser. Ellers "hjelper" jeg han litt om jeg ikke har kjempe lyst, noe som hjelper på min lyst og. Vet ikke om dette hjelper dere...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Er også i uke 34. Klarer ikke å nyte sex like bra nå siden magen er GANSKE mye i veien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå