Kakeåndsen Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg driver og pønsker ut ent passe frekt svar til kommentarene som kommer siden vi har to jenter. da mener jeg kommentarer som "når kommer gutten?" Hva svarer dere andre som har to av samme kjønn og ikke vil/skal ha flere barn?
furia Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 hva i all verden skal vi med en gutt?????? hehe, eller vi fikk det vi ønsket oss!!
d",)~^~^~ Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 "For oss er ikke kjønn viktig, vi har fått to flotte individer som gir oss mye glede.Man skal da vel ikke sette barn til verden bare pga kjønn!!!"
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har 3 gutter og får stadig høre at jeg må snart komme igang å få en jente. JEG SKAL IKKE HA FLERE Men jeg svarer bare at da får vedkommende føde den for meg,- da blir det stille.
Kakeåndsen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Bra svar! Synes spm er så frekt! sambo fikk følgende kommentar i helga da lillesøster var 3 uker "ja, nå mangler bare gutten". Han hadde svart at han er veldig fornøyd med de to jentene sine.
Kakeåndsen Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Så bra, visste dere dib-jenter hadde mye bra på lager!!
Mille** Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Vi har også to jenter, og er veldig fornøyd med de. Når folk sier at vi vel skal ha en til, så bare ler jeg og sier nei, vi er helt ferdige. De som sier at vi vel skal ha en gutt før vi er ferdige syns jeg er så teite at jeg ikke orker å kommentere noe så dumt engang!
Forskeren Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Helt enig, synes det er teit. Nå har vi en av hvert kjønn, og skal ikke ha flere. Da jeg sa til min morfar at nå er vi komplette sa han: "Ja, skjønner det nå som det ble gutt"! Jeg hadde helt ærlig blitt like glad for 2 jenter eller 2 gutter for den saks skyld.
Blue Lady Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Folk har så utrolig mange dumme kommentarer! Vi har en gutt og venter jente nå. Har fått masse kommentarer som "ja da kan dere jo avslutte barneproduksjonen" og " Nå har dere jo en av hver så da trenger dere vel ikke fler". Vi får da ikke barn pga av kjønnene deres? Målet med å få barn er da ikke å få en av hver? blir småsprø jeg.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Jeg ville svart: "Det er en grunn til at han ikke kommer, vi har fått de to skjønne jentene vi ønsket oss":) Hehe. Litt frekt, men ..
Odine! Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Den saklige: "Han kommer aldri, vi skal ikke ha flere" Den usaklige (synge): "Ka-anskje kommer gutten..." eller enda bedre "...men kanskje kommer´n ikke, all vår oppdekning til tross. Det gjør ikke så mye, for da blir det mer til oss!" Den dramatiske(gråter): "Jeg kan ikke fåååååå flere barn, noe gikk alldeles galt.Jeg føler meg som en halv kvinne nå, som aldri får sjenket min mann en sønn." Den likegyldige: Du slipper bare en fis!
§iris§ Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 ja får høre den vi å.. men jeg gidder ikke å svare på det lengere jeg.. vi kan ikke få flere barn lell så jeg forstår ikke hvorfor dem gidder det der.. dem må jo forstå at det ikke er så artig for oss å.. er kjempe glad for at jeg har to barn i hele tatt jeg.. svarer det noen ganger da.. hehe
Mille** Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Eller dere kan si at "vi er så glade vi ikke fikk gutter, det var det siste vi ønska oss!" Kanskje det stopper kjeften på de som syns gutter er mer verdt enn jenter. For det må jo være det de mener, de som er så innmari fokusert på at man skal få gutt på død og liv!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Dette blir vel for frekt: Jeg hadde jo tatt en del aborter med jentefostere, men legene forsikra oss 100% på at minstejenta var gutt, så det blei jo et stort sjokk da hun kom til verden...vi vurderte selvsagt adopsjon, men så kom vi på at det bare var å gi henne testosterontabletter hver dag fra fødselen av, så blir hun til en gutt etterhvert vettø! Så gutten kommer om noen år...bare gi henne litt tid til å takle bivirkningene.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 Hi hi =0) jeg er enebarn folk har mast siden jeg ble gravid med tulla att du må få deg 2. Når jeg nå ble gravid igjen etter 7måneder og vi fant ut det blir en vakker prinsesse til tror du ikke folk spør når gutten kommer og nå vil dere vel ha 3 HA HA HA. Må jo bare le av det =0). Jeg syntes det er helt perfekt med prinsesser =0)
chill+enda en til Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 Hehe, den der slipper ingen unna tydeligvis. Sambo har to jenter, og "alle" mente at vi (og især han) håpet på gutten nå. Himmel, aner ikke hvor mange ganger vi sa at det spiller ingen trille, vi er så utrolig lykkelige for at vi kan, og nå skal, få et barn sammen. Dere kan tro det var noen "fornøyde" da det viste seg at det kom en gutt ut. Neste gang får vi vel satse på jente da, slik at jeg også får en av hver :-P Men vet ikke hva annet man kan svare, enn at man er glad for at man kan få barn. Det er det som faller meg nærmest. Vil ikke være for frekk heller, selv om folk kan være litt vel tankeløse i kommentarene sine...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. juni 2007 #17 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har liksom aldri skjønt de komentarene der... Hvorfor må alle ha iallefall 1 barn av hvert kjønn!? Selvfølgelig er det kos med en av hver, men når alt kommer til alt spiller det vel ingen trille! Jeg har jo en gutt og legger ikke skjul på at det hadde vært hyggelig med ei lita pie som nr 2, men for Nikko ville det kanskje vært mest gøy med en liten bror... *rister på hodet* Bare spør: "hvorfor i all verden syns dere at vi absolut må få en gutt? er ikke jentene våre bra nok?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå