Gå til innhold

Vintersol??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på om du var her -eller på føden kanskje?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og,lurer på dette? Haalooo? Vintersoool, hvor er du? :)

Skrevet

hei:)

så koselig at noen spør etter meg!!

er nok ikke på føden nei:(

fikk et par skikkelige sammentrekninger tidligere i dag.. og så fem stk med 15 minutters mellomrom,

men nå er det to-tre timer siden, så gir opp nå...

går med dere da? :)

Skrevet

Nå var jeg sikker det var baby på gang ;)

Jeg har ikke termin før 1.juli, så har vel ikke helt håp om at det skjer noe enda.. kjenner det skjer ting nedi der, kynnere har jeg hatt hele tiden, så det er jo ikke noe nytt, men stadig litt kraftigere og oftere mensmurringer og sånne krampelignende greier i lysken. aner ikke hva det er egentlig!

Kjører på med modningsakupunktur, så får håpe det hjelper litt når ting faktisk skjer.

Er så spennende å følge med på alle som er poppeklare om dagen!

Håper tosofo kommer hjem med baby nå da!

Skrevet

Oi så spennende! Ikke gi opp, det skjer ihvertfall noe! ;)

Krysser fingrene..

Føler det er en del action nederst i bekkenet for tiden,så et eller annet er det jo...men har jo 25 dager igjen jeg da...hehe, bare gleder meg så til å hilse på klumpen min. Det er så spennende!

Skrevet

ja, det er spennende!!

jeg har jo egentlig litt igjen til termin jeg og,

men har jo egentlig blitt spådd prematur baby av lege og jordmor, så hadde på en måte regna med å være ferdig nå! *antiklimaks*

godt at hun ikke blir prematur da! :)

Skulle ønske kroppen satte i gang skikkelig nå ja. Mannen min har bursdag i morra, hadde jo vært alle tiders bursdagsgave da!!

Blir nok baby på Tosofo i løpet av kvelden/natta ville jeg tro, hun gikk jo med tre rier på ti minutter i stad! :) Kjempespennende! Og så så nær termin da, hun har jo termin i morra!

Utrolig spennende! :)

Skrevet

Huff, skulle ikke vært lov for leger & jordmødre å si sånne ting =I Man blir jo ikke mindre utålmodige av å høre sånne ting!

jeg har ikke fått utålmodigheten helt over meg enda, har fortsatt litt småtterier og pusle med, så er ikke helt på kanelspising og trappeløping enda, men det kommer nok hehe.

Har du satt i gang med kjerringrådene?

Skrevet

hehe, blitt litt ekstra sengekos her i det siste.. stakkars mannen min føler seg vel snart brukt.. (han har normalt litt mindre utholdenhet enn meg da, når jeg først er i humør, så han klager heldigvis ikke... hehe)

utover det tok jeg meg en kopp kakao med kanel i her, men aller mest fordi det er godt..

har jo holdt meg unna veldig mye, ettersom jeg fikk beskjed om å være ytterst forsiktig for ikke å føde prematurt, midt i eksamener og alt. virker som om det var helt unødvendig da!

Men er jo greit at de tar ting alvorlig, sånn at en ikke risikerer noe.. men nå er det lissom greit.. hun kan gjerne komme.. men da ser det ikke ut som om hun vil, nei! hehe

Men jeg er litt lei av å måtte bekymre meg for ting hele tiden.. ting som tydeligvis ikke er noe problem når det kommer til stykket..

som med risiko for prematur fødsel..

eller nå, som jeg plutselig skal passe blodtrykket og så videre, og for all del må ringe om jeg merker noe til hodepine osv..

jeg føler meg helt fin, egentlig, bare fryktelig sliten i kroppen.. orker ikke passe på så veldig for svangerskapsforgiftning osv.. skulle ønske de bare kunne si at "du virker sunn og frisk og dette går nok bra, følg hjertet ditt" eller noe i den dur i stedet.. hehe

men som mannen min sier "nå handler det bare om å gjøre det som er best for baby, og ikke om hvordan du har det!" og det stemmer jo...:)

Skrevet

Ja, sant det.. alt for de små :) men har du fått beskjed om at du ligger i risikosonen for SF da?

jeg har opplevd det litt sånn at legene rister litt på hodet over "halvhysteriske" jordmødre og jordmødre kan bli litt irriterte på uvitende leger..hihi, er det ikke det ene så er det det andre ;)

men nå er vi uansett snart i mål, og det er jo da det VIRKELIG begynner!! huff, tenk så mange bekymringer vi kommer til å ha etterhvert! menmen, det er vel endel av det fantastiske ved å bli foreldre... spennende blir det Ü

nå tar jeg kvelden, vi tastes :)

Skrevet

har fått beskjed om det nå, plutselig, fordi blodtrykket mitt hadde gått opp, 1+ på protein og litt ødem..

men trodde ikke det var såå ille, lissom..

går nok helst fint, skal vi se! hehe

er jo bra de tar oss seriøst!

Du får ha en riktig god natt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...