Dragemor Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Minner om formiddagstreff i morgen - Torsdag - kl 13 på havariet!! Håper det er flere enn meg som finner veien dit! Selv har jeg akuratt tittet på gule sider og funnet ut hvor havariet ligger. Er ikke helt sikker på hva jeg har på meg - i forhold til å kjenne hverandre igjen... Men jeg kan legge inn et bilde av ansiktet på bildene mine ) Kom kom!!
MissPhun Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 I morgen er det Tønsbergdagen, så det er sikkert endel folk i byen Kanskje jeg stikker snuta innom! (Hvis jeg tør...)
Dragemor Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja da blir det sikkert mye folk ... visste ikke det da vi satte opp dagen ... men men. Jeg forstår om det blir slitsomt med mye mage å dra på i store mengder med mennesker MissPhun. Men om du kommer er det super koselig )
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Jeg kommer Så håper noen andre også finner vei, kan være godt med en pause på Tønsbergdagen... mye shopping som skal unnagjøres hihi Jeg har langt svart har med rødestriper ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå