Gå til innhold

Hvordan er det med roastbeef igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom til å tenke på det etter at jeg hadde spist 1 skive..MAn skal vel egentlig ikke spise det,så nå ble jeg bekymret...

Er det noe å bekymre seg for 1 skive??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visstnok en "no-no" - siden det er rått kjøtt (i midten)...

Men hva er vitsen med å bekymre seg? DET hjelper jo ikke!

Slapp av og tenk at sjansen er bitteliten for at du har utsatt dere for noen risiko...

Skrevet

Det går helt sikkert fint, skal ha hatt tidenes uflaks om du traff på "feil skive"! Men du trenger kanskje ikke spise flere ...

Skrevet

Med kjøtt så ligger jo alle bakteriene UTENPÅ kjøttet, og blir kjøttet stekt så skal det ikke være farlig. Det har i alle fall jeg lest:)

Skrevet

Hvordan er det med roastbeef igjen....

med den overskrften tenkte jeg svare: det er veldig godt,spesiellt med løk og potetalat... hihi.

Jeg spiser roastbiff, men så spiser jeg spekeskinke,reker,jordbær og sikkert mye annet som man helst skal unngå.. jeg mener : alt med måte.

Skrevet

Gjorde det en gang jeg og, glemte det helt bort og mumset i meg. Meeeen jeg kommer ikke til å gjøre det igjen siden det er rått ja. Dårlig gjort at man ikke kan spise det....Har lyst på blodig biff hele tiden jeg:(

Gjort er gjort, du har sikkert ikke hatt så uflaks men en liten bit med roastbeef:)

Skrevet

Det er ikke mengden det kommer ann på, desverre.

Skrevet

Du KAN spise det så lenge det er stekt. Det har jeg lest! Bakteriene ligger UTENPÅ kjøttet og de blir drepte når du steker det

Kjøttdeig skal en ikke spise rå da den er blandet. Men helt kjøtt skal være trygt:)

Skrevet

Det er ikke farlig å spise roastbeef!!! Rene kjøtt stykker har bakterier på utsiden blandet kjøtt har bakterier i hele seg. Derfor roastbeef kan du spise mens biff tartar kan du ikke spise! Husk alltid å steke hamburgere og kjøttkaker godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...