mamma mia1. Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har sett at mange har anbefalt carena easy som sydentrille... Jeg fant en på tilbud i dag og den var svart. Noen som har erfaring med svart trille i syden? Blir det for varmt?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Tror det går kjempe fint! Vi har nettopp vært en uke i syden, og vår Carena Easy er mørke blå. Det var ikke noe problem. Så forresten at det var mange der som hadde svart. God tur!
d",)~^~^~ Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Vi hadde mørkeblå vogn i Tyrkia i fjor, gikk helt greit det :-) Hadde med hvite helsetepper som jeg la over kalesjen, håndklær i lys farge gjør sikkert også susen. God tur!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Sá lenge du ikke lar solen skinne/steke rett pá det svarte trekket sá er det ikke noe problem. Dekk over trillen med noe lyst hvis dere er ute. En annen forholdsregel er jo at man ikke er ute nár det er pá det varmeste med smá barn.
mamma mia1. Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Dette hørtes bra ut. Har kjøpt den svarte vognen og regner med at det skal gå bra
monshimon Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Kom hjem fra Mallorca i går hvor jeg brukte sort trille til min åtte og en halv måned gamle datter. Det går fint, men: Det blir varmt uansett. Jeg tok med hvite laken til å legge over vognen og et som jeg la som polstring under babyen. Lakenet er nyttig å ha over vognen når vognen står stille. På trilletur brukte jeg et hvitt helseteppe og/eller hvitt håndkle over solskjermen. Jeg har også paraply i tillegg til solskjermen til trillen, noe jeg sterkt anbefaler. Solen er svært sterk og det kan være fort gjort at barnet kan bli solbrent fordi noe av huden blir eksponert for solen mens man triller en tur f.eks. Selv passet jeg på dette hele tiden. Jeg så nok av andre foreldre som ikke brydde seg om det, og resultatene var stygge forbrenninger i alle varianter. Overopphetingsfaren er der uansett om du bruker lyst tøy over vognen. Jeg gikk ut i sjøen eller bassenget ofte med datteren min. Det hjalp veldig å få kjølt ned utsiden samt at jeg ga henne masse vann å drikke hele tiden utenom melken hun skal ha. PS Laken er veldig lurt å bruke til deg selv også. De tørker mer enn badehåndklær og veier ikke så mye i bagasjen. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå