Zyan Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hva kostet det? Har nemlig hørt prisen har gått ned på dette???? Fant akkurat ut at jeg må fornye mitt før sydentur den 27 juli, selvfølgelig går mitt nåværende ut den 22 juli...grrr... :s
Zyan Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 *gulp* ikke gått ned i pris... :/ Pokkers pass, at det skal koste så mye, når man endelig har spart opp til sydentur..så sluker jammen meg passet mye av lommepengene ..
mooki Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 det koster 980 mener jeg fikk nytt for en mnd siden mener det var det .litt usikker men det er over 900 , for barn har prisen gått ned fra juni
Gjest -<<- Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 990,- i mars. Fullt mulig de har satt ned prisen etter den tid.
Zyan Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Æsj, kanskje det bare var for barn... Søren.. Men siden det er 10 år siden sist.. Hva gjør man? fikser selv bilde og stiller opp på lensmannskontoret eller? uten "time"?? Kan slikt gjøres på en lørdag fex?
Gjest -<<- Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 politi.no har en detaljert bruksanvisning for passanskaffelse - alt fra bildekrav til priser. Ja, du fikser bilde. Det må fylle en del krav. Og stiller på lensmannskontoret. Kan sikkert gjøres på en lørdag om de har åpent da. I sentrale strøk, som Oslo sentrum, er det visst helt vanvittige køer til passkontoret i disse pre-ferietider. Tar vanligvis maks en uke før du får passet, men muligens mer nå siden fellesferien er nær.
Zyan Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2007 shit...må få ut fingern jeg nå.. godt jeg i det hele tatt så på det isted, mente nemlig det ikke gikk ut før neste år..
Fikk maibaby06 Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 jeg fikk nytt ifjor, og da sa de på majorstuen politistasjon at på gamle pass (det vil si hvor de har skrevet opplysningen for hånd), kan de forlenge passeta utløpsdato med 3 mnd (sikkert ikke hvis du skal til usa hvor de krever en viss type pass). Hvis du har dårlig tid før du reiser da.
Korse76♥ Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 her er en link jeg fant nå: http://www.dinside.no/php/art.php?id=385683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå