Gå til innhold

Noen som har fikset pass til seg selv nylig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kostet det? Har nemlig hørt prisen har gått ned på dette????

Fant akkurat ut at jeg må fornye mitt før sydentur den 27 juli, selvfølgelig går mitt nåværende ut den 22 juli...grrr... :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

970

Skrevet

*gulp*

ikke gått ned i pris... :/

Pokkers pass, at det skal koste så mye, når man endelig har spart opp til sydentur..så sluker jammen meg passet mye av lommepengene .. :(

Skrevet

det koster 980 mener jeg fikk nytt for en mnd siden mener det var det .litt usikker men det er over 900 , for barn har prisen gått ned fra juni

Skrevet

990,- i mars. Fullt mulig de har satt ned prisen etter den tid.

Skrevet

Æsj, kanskje det bare var for barn...

Søren..

Men siden det er 10 år siden sist..

Hva gjør man? fikser selv bilde og stiller opp på lensmannskontoret eller? uten "time"??

Kan slikt gjøres på en lørdag fex?

Skrevet

politi.no har en detaljert bruksanvisning for passanskaffelse - alt fra bildekrav til priser.

Ja, du fikser bilde. Det må fylle en del krav. Og stiller på lensmannskontoret. Kan sikkert gjøres på en lørdag om de har åpent da. I sentrale strøk, som Oslo sentrum, er det visst helt vanvittige køer til passkontoret i disse pre-ferietider. Tar vanligvis maks en uke før du får passet, men muligens mer nå siden fellesferien er nær.

Skrevet

shit...må få ut fingern jeg nå.. godt jeg i det hele tatt så på det isted, mente nemlig det ikke gikk ut før neste år..

Skrevet

jeg fikk nytt ifjor, og da sa de på majorstuen politistasjon at på gamle pass (det vil si hvor de har skrevet opplysningen for hånd), kan de forlenge passeta utløpsdato med 3 mnd (sikkert ikke hvis du skal til usa hvor de krever en viss type pass). Hvis du har dårlig tid før du reiser da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...